سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان:

سفیر انگلیس به وزارت امور خارجه احضار شد

انتخابات ریاست‌ جمهوری بار دیگر عرصه‌ای برای خلق حماسه از سوی مردم انقلابی و فهیم جمهوری اسلامی ایران بود.
کد خبر: ۱۳۲۱۷۵۸

مردم با حضورشان خون تازه‌ای در رگ‌های نظام و انقلاب جاری کردند. این حضور حماسی، انرژی و قدرت جدیدی را برای جامعه انقلابی ما ایجاد کرد.

از این رو مسؤولان در همه بخش‌های کشور اعم از مجلس، دولت، قوه قضاییه و سایرنهادها باید قدر این مردم را بدانند.

ملت همواره در همه عرصه‌ها در طول چهار دهه پس از پیروزی انقلاب حضور تام و تمام داشته‌اند. در این دوره هم حضور مردم حماسه‌ساز شد.

مردم هر موقع برای حضور احساس نیاز بکنند پای به میدان می‌گذارند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک می‌گویند و ندای ایشان را به جان می‌شنوند و به وصیت‌نامه امام و شهدا عمل می‌کنند.

در روز انتخابات که روز عمل به تکالیف و وظایف مردم برای تحقق مشارکت بود، ملت با قدرت پا به عرصه گذاشت و حماسه شکوهمند دیگری را خلق کرد.

الان زمان عمل به تکالیف از سوی مسؤولان است تا ضمن احترام به آرای مردم برای حل مشکلات جامعه، سخت بکوشند و معضلات اقتصادی و معیشتی را حل و زمینه را برای رشد و ترقی جایگاه ایران اسلامی در منطقه و عرصه‌ های بین‌المللی ایجاد کنند البته ناگفته نماند در برخی مواقع، متاسفانه عده‌ای از مسؤولان خیلی زود این حماسه‌ها و جانفشانی‌های مردم برای نظام و کشور را فراموش می‌کنند و بدون توجه به این همه ایثار و فداکاری مردم، این شور همگانی را نادیده می‌گیرند.

مردم با امید فراوان در این انتخابات و سایر انتخابات در ادوار گذشته شرکت کردند و می‌کنند و انتظار دارند شرایط کشور به نفع نظام و ملت تغییر پیدا کند و وضعیت برای بهبود زندگی و معیشت بهتر شود. اما با این وصف می‌بینیم با وجود همه وعده‌ها و قول‌هایی که در دوران انتخابات داده می‌شد اما همچنان مردم با مشکلات اقتصادی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند.

امیدوارم پس از این انتخابات، شرایط تغییر پیدا کند و دولتی که در آینده سرکار می‌آید بتواند با برنامه‌ریزی دقیق، منظم، منطقی و انتخاب نیروهای کارآمد و کاربلد و متخصص از عهده مشکلات برآید و با ایجاد تغییر و تحول مطلوب این امکان را فراهم آورد که مردم از وضعیت بغرنج اقتصادی خارج شوند و معیشت مردم بهبود یابد.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی - نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها