نشست مشترک ثبت احوال، پست و دفاتر پیشخوان استان بوشهر برگزار شد؛

توسعه همکاری های چند جانبه

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد؛

فعالیت ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال تا پایان زمان رای گیری

ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال استان بوشهر تا پایان زمان رأی گیری آماده ارائه خدمات به واجدان شرایط رأی هستند...
کد خبر: ۱۳۲۰۸۲۲

به گزارش جام جم آنلاین بوشهر؛ مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر با بیان اینکه طبق قانون انتخابات، داشتن اصل شناسنامه برای رأی دادن الزامی است، گفت: رأی دهندگان با همراه داشتن کارت هوشمند ملی یا شماره ملی روند رأی گیری را تسهیل می کنند.

اسکندر پاسالار با اشاره به این موضوع که در بسیاری از شناسنامه ها شماره ملی درج شده و همین شماره برای رأی دادن کافی است، اظهار داشت: با توجه به قابلیت دستگاه های احراز هویت الکترونیکی در شناسایی بارکد شناسنامه ها و  کارت های ملی، همراه داشتن کارت ملی هوشمند، روند رأی گیری را تسهیل می کند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در همه مناطق استان تا پایان زمان رأی گیری انتخابات ریاست‌جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در محل کار مستقر هستند و آماده همکاری و پاسخگویی به سوالات حوزه های رای گیری و ارائه شماره ملی به واجدان شرایط رای می باشند.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر افزود: واجدان شرایط که تا 17 خرداد ماه درخواست شناسنامه داده اند نیز می توانند در روز انتخابات به محل درخواست خود (اداره یا دفاتر پیشخوان ثبت احوال) مراجعه و شناسنامه خود را دریافت کنند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها