استان بوشهر رکورددار کاهش ازدواج و افزایش طلاق

قعر نشین ازدواج در ایران

نشست مشترک ثبت احوال، پست و دفاتر پیشخوان استان بوشهر برگزار شد؛

توسعه همکاری های چند جانبه

در راستای توسعه همکاری های چند جانبه، مدیرکل ثبت احوال، مدیرکل پست و رئیس کانون دفاتر پیشخوان استان بوشهر دیدار و گفت و گو کردند
کد خبر: ۱۴۱۴۷۶۹
به گزارش جام جم آنلاین بوشهر و به نقل از روابط عمومی ثبت احوال استان بوشهر، صبح دوشنبه 12 تیرماه، اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال، جهانشیر بارگاهی مدیرکل پست و حسین عرب نیدی رئیس کانون دفاترپیشخوان استان در اداره کل ثبت احوال بوشهر دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر با بیان این که ثبت احوال و شرکت پست از دیرباز همکاری و تعامل خوبی با یکدیگر داشته اند، گفت: نمونه بارز این همکاری ها ارایه خدمات کارت هوشمند ملی و خدمات شناسنامه ای می باشد که تجربه موفقی در این زمینه بوده است.

اسکندر پاسالار، با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات و لزوم تحویل سریع تر شناسنامه ها به متقاضیان افزود: در حال حاضر به دنبال فراهم نمودن زمینه تحویل شناسنامه افراد درب منزل آنان هستیم تا متقاضیان در کوتاه ترین زمان ممکن و به سهولت شناسنامه خود را دریافت کنند.

وی آمادگی ثبت احوال استان را در جهت گسترش همکاری های فی ما بین و ارایه خدمات مشترک اعلام نمود و اظهار داشت: همکاری ثبت احوال و پست سهم به سزایی در تکریم مراجعین، تامین رفاه آنها و کاهش تبعات مراجعات ایفا می کند.

پاسالار اظهار امیدواری کرد: همکاری های متقابل دو دستگاه تسهیل و تسریع ارایه خدمات و ارتقای رضایتمندی هموطنان را فراهم می نماید امیدواریم این همکاری توسعه بیشتری داشته باشد .

مدیرکل پست استان بوشهر به تشریح خدمات و سرویس های نوین شبکه پست و سرمایه گذاری های انجام شده طی سال های اخیر و رویکردهای جدید شبکه پستی و نقش و تاثیر خدمات پستی در تامین رفاه و آسایش مردم پرداخت.

جهانشیر بارگاهی با اشاره به تفاهم نامه ها و همکاری های پیشین ثبت احوال و پست و همکاری های موثر در جهت خدمت رسانی بهینه اظهار امیدواری کرد: بدون شک با همدلی و هماهنگی کامل بین دستگاهی خدمات مطلوب و با کیفیتی به شهروندان ارایه گردد.

رئیس کانون دفاترپیشخوان دولت استان بوشهر، با بیان اینکه دفاتر بازوان اجرایی ثبت احوال برای ارائه خدمات به مردم هستند، گفت: دفاترپیشخوان استان آماده هرگونه همکاری و توسعه خدمات با ثبت احوال هستند.

حسین عرب نیدی، بر حساسیت شناسنامه نسبت به دیگر مرسولات عادی تاکید کرد و اظهار داشت: شناسنامه جزو اوراق بهادار است و دفاترپیشخوان ثبت احوال پس از ارائه خدمات هویتی به خوبی به این موضوع واقف هستند چرا که جبران خسارت این مدرک هویتی به سادگی انجام پذیر نیست.

وی افزود: دفاترپیشخوان استان از ظرفیت و پتانسیل خوبی برای خدمت رسانی برخوردار هستند و چنانچه پست این مسئولیت سنگین را نپذیرد، دفاتر پیشخوان آمادگی توزیع شناسنامه های متقاضیان درب منزل را دارند.

 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها