بنیاد برکت شش هزار شغل ایجاد می‌کند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده امسال ۶ هزار شغل توسط بنیاد برکت در استان اردبیل ایجاد شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی شده امسال ۶ هزار شغل توسط بنیاد برکت در استان اردبیل ایجاد شود.
کد خبر: ۱۳۱۹۱۲۵
به گزارش جام جم انلاین اردبیل مهدی افتخاری اظهار داشت: برنامه‌ریزی شده است ۶ هزار شغل توسط بنیاد برکت در مناطق محروم و روستایی استان اردبیل ایجاد شود .

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ هدف گذاری بنیاد برکت حمایت و ارائه تسهیلات به ۲ هزار کارگاه زود بازده و مشاغل خرد و خانگی است افزود:این امر در ۶۰ روستای هدف استان مبنای کار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان اردبیل تصریح کرد: تسهیلات بنیاد برکت به صورت قرض‌الحسنه و تنفس دار با دوران بازپرداخت ۴۸ ماهه و بدون هیچ مانع و پروسه اداری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و تسهیل گران  با مراجعه به محل کار تمام مراحل را طی نموده و حتی در تشکیل پرونده‌های بانکی نیز کنار متقاضیان خواهند بود.

افتخاری از نظارت و بررسی استقرار طرح‌های اشتغالزایی به صورت پیوسته توسط تسهیل گران خبر داد وگفت: بنیاد برکت با برگزاری دوره‌های آموزشی و تشریح صندوق‌های محلی و گروه‌های تخصصی مشاغل تا دو سال افراد کارآفرین را راهبری و پشتیبانی می‌کند.

وی از اشتغال زایی ۲ هزار نفر در شهرستان خلخال وکوثر و بیله سوار در قالب حمایت از ۷۰۰ طرح اشتغالزایی خبر داد وگفت در شهرستان خلخال در ۱۹ روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر با حمایت از ۴۰۰ طرح درقالب تسهیلات قرض‌الحسنه و تنفس دار برای ۱۲۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی امام (ره) در استان اردبیل افزود: در شهرستان کوثر نیز در ۲۰ روستا و مناطق حاشیه با حمایت از ۲۰۰ در در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد شده است و در شهرستان بیله‌سوار نیز در سه روستا در قالب تسهیلات قرض الحسنه برای ۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها