واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد

دستگیری تروریست داعشی عامل کشتار غیرنظامیان در دیاله

ارتش عراق از شناسایی و خنثی سازی یک حمله تروریستی با استفاده از یک دستگاه موتور بمب گذاری شده در شهر موصل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۶۲۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز اطلاع رسانی امنیتی وابسته به وزارت دفاع عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد براساس گزارش‌های دقیق اطلاعاتی سرویس اطلاعات نظامی درباره وجود یک دستگاه موتور سیکلت بمب گذاری شده آماده برای انجام یک عملیات تروریستی در یکی از بازار‌ها در منطقه القراج در جنوب موصل، بلافاصله ماموران سرویس‌های اطلاعات نظامی به منطقه مذکور اعزام و آنجا را محاصره و موتور سیکلت بمب گذاری شده را کشف و منهدم کردند.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین از بازداشت ۴ تن از عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش از جمله یک زن در استان‌های بغداد، کرکوک و نینوا خبر داد.

طی ماه‌های اخیر روند حملات عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه‌ای ما بین استان‌های کرکوک- صلاح الدین و دیاله موسوم به «مثلث مرگ» شدت یافته است.

در همین حال؛ واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز دوشنبه از بازداشت مسئول پرونده اسرا در گروه تروریستی داعش خبر داد. این واحد در بیانیه‌ای اعلام کرد: در عملیاتی ویژه و برنامه ریزی شده با استفاده از اطلاعات دقیق، تحرکات یکی از عناصر تروریستی مهم معروف به عرب که مسئول پرونده اسرا و کشته شدگان در گروه تروریستی داعش بود، رصد شد.

در ادامه بیانیه آمده است: پس از رصد تحرکات این تروریست داعشی توسط واحد اطلاعات نظامی لشکر ۱۵ و اطلاعات هنگ سوم تیپ ۷۳ پیاده نظام ارتش عراق، وی در نزدیکی پل یرموک در غرب نینوا بازداشت شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها