هزینه کرد ۱۳ میلیارد تومانی برای اشتغال معتادان بهبودیافته در لرستان

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: ۱۳ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و تشویق سهم کارفرما پارسال برای اشتغال۳۵۰ معتاد بهبود یافته در این استان هزینه شد.
کد خبر: ۱۳۱۸۴۲۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: کرم یاری افزود: سهم این اداره در سال گذشته برای ایجاد اشتغال مددجویان، یکهزار و ۵۹۰  نفر بود که یکهزار و ۷۶۸ شغل برای جامعه هدف از جمله معلولان ایجاد و در این راستا ۵۹ میلیارد تومان تسهیلات از طریق بانک مرکزی تسهیلات جذب و هزینه شد.
 
یاری ادامه داد: اعتبار اشتغالزایی مددجویان بهزیستی لرستان امسال با حدود ۵۰ درصد به حدود ۹۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.
 
یاری بیان کرد: دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی لرستان با ۱۶ مرکز سرپایی درمان معتادان خود معرف با پذیرش ۲ هزار و ۱۳۴ نفر خدمات پزشکی، روانشناختی، مددکاری و درمان با متادون انجام را می دهد.
 
وی ادامه داد: همچنین ۳۸ مرکز اقامتی میان مدت با پذیرش پنج هزار و ۹۲۷ نفر و ارائه خدمات پزشکی و مددکاری با محوریت پرهیزمداری و بدون استفاده از داروی مخدر در سال گذشته، اکنون نیز فعال هستند.
 
یاری تصریح کرد: مرکز ماده ۱۶ مردان با ظرفیت بیش از ۲۰۰ و تبصره ۲ زنان با پذیرش ۸۸ معتاد متجاهر و نگهدارنده با دوز کم متادون نیز ارائه خدمت می کنند.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها