مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

توانمند سازی مهم‌ترین رکن ایجاد اشتغال است

در مرکز سامد انجام شد؛

ارتباط تلفنی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با حضور در مرکز سامد پاسخگوی تلفنی جمعی از ایثارگران بود.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۸۴

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی سه شنبه چهارم خرداد با حضور در مرکز الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی سئوالات خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان بود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حاشیه این ارتباط تلفنی گفت: بیشترین مشکلات مطرح شده از سوی ایثارگران مشکلات معیشتی است که راهنمایی‌های لازم انجام شد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد خراسان رضوی افزود: درخواست وام، مسکن، اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران سایر موضوعاتی بود که در این ارتباط تلفنی از سوی ایثارگران مطرح شد.
وی در این رابطه تصریح کرد: سه دور سفر شهرستانی در خصوص اجرای طرح سپاس،  بهسازی گلزار شهدا و بستر سازی اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران برگزار و دور چهارم در هفته جاری نیز از شهرستان درگز آغاز شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه سفرشهرستانی دور چهارم متمرکز بر روی واگذاری مسکن به ایثارگران و بهسازی گلزار شهدا است، افزود: توزیع زمین در مشهد و شهرستان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد تا طبق قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، مسکن به ایثارگران مشمول واگذار شود.
وی رفع مشکلات ایثارگران را نیازمند همدلی مسئولان دانست و افزود: جلسات شورای هماهنگی امور ایثارگران با حضور روسای ادارات و بخشداران برگزار می‌شود تا بهسازی گلزار شهدا به خصوص تک مزاری در اسرع وقت پایان یابد.
در این ارتباط تلفنی که جواد غلامپور معاون بهداشت و درمان و صدیقه خدیوی معاون تعاون بنیاد خراسان رضوی نیز حضور داشتند 22 نفر از ایثارگران استان در ارتباط تلفنی مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها