متخصصان شرکت دانش‌بنیان «تراشه‌ پرداز پویا» موفق به ساخت دستگا‌ه‌های آزمونگر تجهیزات برق صنعتی شده‌اند که از دانش‌فنی بسیار بالایی برخوردار است

تست تجهیزات برق قدرت را به تپکو بسپار

شرکت «پگاه داده کاوان شریف» خدمات گسترده‎ای را برای تبلیغات دیجیتال در پلتفرم‎های فضای مجازی ارائه می‌کند

تبلیغاتت را بسپار به تپسل

با فراگیر شدن استفاده از پیام‌رسان‌ها و شبکه‏ های اجتماعی در سال‌های اخیر، همه چیز در دنیای ارتباطات شکل تازه‎ای به خود گرفت؛ از ارتباطات ساده روزمره گرفته تا دسترسی به اطلاعات و تبلیغات.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۳۸

در این بین تبلیغات به روش‏ سنتی از رسانه‏ هایی که پیش از شبکه‎های اجتماعی، قدرتمندترین رسانه‎های دنیا بودند با سرعتی سرسام‎آور تغییر کرد و امروزه ما شاهد روش‎های تبلیغاتی نوآورانه‌ای در شبکه‏ های اجتماعی و فضای مجازی هستیم.

در این رابطه شرکت «پگاه داده‌ کاوان شریف» با ارائه روش‎های نوین برای بهتر دیده‌شدن تبلیغات در بستر فضای مجازی توانسته خدمات مختلفی به صاحبان کسب‏و‎کارها ارائه دهد.

تبلیغاتت را بسپار به تپسل

از طرفی این شرکت با شناسایی رسانه‏‎های تاثیرگذار اعم از شبکه‏ های اجتماعی، صفحات شخصی چهره‌های مشهور، کانال‎های معروف در فضای مجازی و هر بستری که تعداد قابل توجهی دنبال‏کننده و عضو دارد توانسته فعالیت موفقی را در حوزه بازاریابی دیجیتال سامان دهد.  

شرکت «پگاه داده کاوان شریف» از سال 93 کار خود را آغاز کرده و در سال ۹۵ دانش بنیان شده است.

حمید قنبری، معاون بازاریابی و فروش شرکت پگاه داده کاوان شریف می‎گوید: «چند سال پیش بیشتر روش‎های تبلیغاتی کسب‎و‎کارهای ایرانی در فضای مجازی به شکل بنر بود و ما از همان زمان تصمیم گرفتیم ایده تبلیغات ویدئویی در بستر شبکه‎های اجتماعی مختلف را طراحی و اجرا کنیم. نمایش ویدئو برای تبلیغات اثرگذاری بسیار بیشتری در مقایسه با بنر داشت و پیش از ما نیز خدماتی در این زمینه ارائه نشده بود. اجراکردن این ایده نیازمند زیرساخت‎های زیادی بود که از جمله آنها می‎شود به اینترنت پر سرعت اشاره کرد؛ اینترنتی که بتواند نمایش ویدئوها را پشتیبانی کند و برای کاربران مشکل و دردسر هم ایجاد نکند. این کار پیچیدگی‎های فنی زیادی هم داشت که به‌مرور توانستیم از عهده آن بربیاییم. در حال حاضر «تپسل» با داشتن میلیون‌ها کاربر فعال و طیف گسترده‌ای از رسانه‌های دیجیتال، اعتماد بسیاری از برندهای ایرانی و بین‌المللی را به خود جلب کرده است.» 

 چالش‎های فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال در ایران 

یکی از مشکلات جدی راه‌اندازی استارت‌آپ در حوزه بازاریابی دیجیتال در ایران، مسأله فیلترینگ است. با توجه به این که در تبلیغات مجازی، شبکه‎های اجتماعی هریک به نوعی اهمیت ویژه‎ای پیدا می‏کنند فیلترشدن ناگهانی هر کدام باعث می ‏شود بخش قابل توجهی از ایده و برنامه ‏ریزی تبلیغاتی دچار مشکل شود.

یکی دیگر از مسائلی که فعالیت در این زمینه را تحت تاثیر قرار می‎دهد مشکلات عدم سرویس‎دهی به ایرانی‏هاست؛ برای مثال بعضی از سایت‎های بین‎المللی نظیر گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) یا در ایران فیلتر می‎شود یا به کاربر ایرانی خدمات ارائه نمی‎دهد. 

در حالی که این بستر می‎تواند اطلاعات و آمار خوبی را برای ارائه خدمات پیشرفته‏تر در زمینه بازاریابی مجازی فراهم کند. 

غیر از این موارد وجود دیدگاه‏های خاص در بین مشاغل سنتی که از فضای مجازی و تبلیغات آن دور هستند باعث می‎شود دیرتر برای حضور و فعالیت در فضای مجازی قانع شده و اقدام کنند.

همین موضوع باعث شد تا شرکت پگاه داده کاوان شریف، خدمات کالج تپسل را ارائه دهد تا با آموزش رایگان و آگاهی‌بخشی در این زمینه بتواند مشاغل سنتی را قانع کند که این بستر تا چه حد می تواند در افزایش دیده‌شدن کسب‎و‎کارشان موثر باشد.  
 
چشم‎انداز تپسل برای ارتقا 

در زمانه ما رسانه در فضای دیجیتال خیلی سریع خلق شده و رشد می‎کند. به‌همین دلیل ما در تلاشیم تا رسانه‎های جدیدی به این حوزه اضافه کنیم و الگوریتم‎های تازه‏ای برای نمایش بهتر و بیشتر بسازیم. الگوریتم دقیقی که کمک می ‏کند بدانیم کی، کجا و به چه کسی تبلیغات را نشان بدهیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد می‌تواند هر روز کامل‎تر و پیشرفته‎تر بشود و برای این بخش هم ایده‎های تازه‎ای داریم. هوشمندسازی پلتفرم‎ها و افزایش حجم داده‎ها نیز از دیگر برنامه‎های ما برای آینده پیش روی تپسل است.  

مزیت‌ های «تپسل» در یک نگاه 

تنوع در ارائه خدمات: خدمات متنوع تپسل در بسترهای مختلفی مانند اپلیکیشن، وب و شبکه‎های اجتماعی باعث شده است به شبکه گسترده‌ای از خدمات در همه پلتفرم‎ها تبدیل شود.  

استفاده از هوش مصنوعی در تبلیغات: تپسل، الگوریتم‎های هوش مصنوعی را توسعه داده تا بتواند بر اساس سه سوال مهم در تبلیغات کار کند: اینکه چه پیامی را چه زمانی و در کجا به افراد مختلف نشان بدهیم. به‌طور متوسط میزان درآمدی که توسعه‌دهنده از هر هزار نمایش کامل ویدئوی تبلیغاتی کسب می‌کند را درآمد موثر هزاره (eCPM)  می‌گویند. این شاخص به‌نوعی کیفیت پیاده‌سازی تبلیغات در یک اپلیکیشن و بهینه‌بودن نمایش یک تبلیغ در یک اپلیکیشن را مورد بررسی قرار می‌دهد. اگر پیاده‌سازی تبلیغات در اپلیکیشن به‌گونه‌ای باشد که بیشتر کاربران از تبلیغات استقبال کنند و به عبارت دیگر، اهداف پویش‌های تبلیغاتی اعم از کلیک کاربر بر لینک نهایی، نصب اپلیکیشن، استفاده از کد تخفیف و ... در یک اپلیکیشن بیشتر محقق شود،  قیمت نمایش تبلیغات در آن اپلیکیشن بیشتر و کسب درآمد موثر هزاره آن نیز بیشتر خواهد بود. 

تبلیغات نتیجه‎گرا : تبلیغات نتیجه‎گرا یا پرفورمنس مارکتینگ نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در سال‌های اخیر در جهان رایج شده است که در ایران تپسل سرآمد این حوزه است. کمپین تبلیغاتی نتیجه‌گرا، کمپینی است که پیش از انجام آن تبلیغ‌دهنده وآژانس تبلیغاتی اهداف و KPIهایی را تعیین می‌کنند و پرداخت به آژانس تبلیغاتی صرفا بر اساس دستیابی به آن اهداف خواهد بود. تفاوت این نوع تبلیغات با کمپین برندآگاهی این است که در مدل برندآگاهی، آژانس تبلیغاتی بودجه‌ای مشخص را از تبلیغ‌دهنده دریافت کرده و آن بودجه را صرف نمایش تبلیغات به کاربران مختلف می‌کند ولی در مدل نتیجه‌گرا نمایش به تنهایی ملاک نیست و آژانس تبلیغاتی باید تلاش کند تا به نتیجه‌ مورد نظر تبلیغ‌دهنده دست یاب؛. مثل انواع کمپین‎های نصب اپلیکیشن که تپسل در آن پیشگام است.

کالج تپسل، ارائه‏دهنده آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ: کالج تپسل، بزرگ‎ترین پایگاه آموزش بازاریابی دیجیتال در ایران است و دوره‌های متنوعی را به‌شکل رایگان برگزار می‏کند. در هر بلوک این آکادمی، مطالب آموزشی دنباله‌دار براساس طرح درسی مشخص پیرامون یک مهارت خاص ارائه می‏شود، مهم نیست چه زمانی وارد بلوک شوید، در هر لحظه می‌توانید یادگیری را از جلسه اول آغاز کنید. در بلوک‌های فعال، آموزش همچنان ادامه دارد و در بلوک‌های غیرفعال، طرح درس تکمیل شده است. دوره‏های آموزش سئو، بازاریابی دیجیتال، دوره آموزش ویدئویی استراتژی بازاریابی آنلاین بخشی از مهارت‏هایی است که در کالج تپسل آموزش داده می‎شود. 

راه‎های ارتباط با تپسل 

وبسایت: tapsell.ir 
ایمیل:  info@tapsell.ir 
اینستاگرام: tapselladnet
تلفن تماس: 88206893-021
آدرس: تهران،  خیابان آفریقا (جردن)
بالاتر از میرداماد، بن بست آناهیتا، پلاك ٢٣ 

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها