رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت خبر داد؛

دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۸۰۰ میلیون تومانی کالای قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۸۰۰ میلیون تومانی کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۳۸۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفتگو با فارس از کشف 2 هزار و 20 قلم کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ ولی پور گودرزی در تشریح این خبر فوق اظهار داشت: ماموران انتظامی در حین گشت زنی در محدوده بهشت زهرا و کنترل خودروهای عبوری به یک وانت آریسان حامل بار مظنون شده و در اقدامی غافلگیرانه با متوقف کردن این خودرو، تعدادی دستگاه صنعتی پنوماتیک و سرویس حمام از داخل آن کشف کردند.

وی به اظهارات متهم مبنی بر اینکه محموله را از خودروهای شوتی در اسلامشهر تحویل گرفته و قصد انتقال به یک انبارکالا در شهر صنعتی خاوران داشته است اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان، انبار کالا و مالک آن شناسایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اعلام کرد: با هماهنگی قضائی از داخل انبار بازدید و در مجموع یک هزار و 70 عدد دستگاه صنعتی پنوماتیک، ۸۰۰ عدد پمپ باد تفنگی و ۱۵۰ سرویس کامل دوش حمام قاچاق کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه بیش از 8 میلیارد ریال برآورد شد و هر 2 متهم پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها