معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اعلام کرد؛

جزئیات حادثه ناو لجستیکی و آموزشی خارک

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خبر داد؛

جزئیات حادثه آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله تهران توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۹۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله در خیابان ملاصدرا نرسیده به خیابان شیخ بهایی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودرو‌های پشتیبانی شامل نردبان هیدرولیکی، تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل نزدیکی ایستگاه اولین گروه در مدت ۲ دقیقه به محل حادثه رسید. در طبقه ۹ این ساختمان ۱۱ طبقه در بخش اداری بخشی از یکی از اتاق‌ها به وسعت ۲۰ متر که دیوارکوب‌ها هم چوبی بود مستعد آتش سوزی بود، دچار حریق شده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان خیلی سریع به محل رسیدند و آتش را خاموش کردند، در همان اتاق تجمع دود داشتیم که خیلی سریع تخلیه دود هم انجام شد. در مجاورت این قسمت بخش بستری بیماران عفونی و ریوی و کرونایی بود که سرایت دود به آن‌ها نگران کننده بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مشکلی برای کادر درمان و بیماران ایجاد نشد و ارتباطی هم به آن قسمت‌ها نداشت، خدمات مربوط به بیمارستان درحال انجام است. آتش خیلی وقت است که خاموش شده و دقایقی دیگر محل تحویل مسولان می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها