رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت، قدرت مقاومت فلسطین بسیار بیشتر از حد تصور دشمنان است و اینها نتیجه تلاش‌های شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۴۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در گفت‌وگو با شبکه «المنار» به مناسبت پنجمین سالگرد شهادت «مصطفی بدرالدین» فرمانده ارشد این جنبش گفت، روحیه مقاومت امروز در قدس، کرانه باختری و تمام فلسطین وجود دارد و مقاومت معادله پیروزی را ترسیم می‌کند.

وی از ملت فلسطین و مجاهدان آن به خاطر دفاع از قدس و مسأله فلسطین قدردانی کرد و افزود، قدرت مقاومت در فلسطین بسیار زیاد و بیشتر از تصور دشمن است.

صفی‌الدین ادامه داد: طوفان موشکی علیه رژیم صهیونیستی می‌گوید که مقاومت قوی‌تر از آنچه است که آمریکا و غرب می‌گویند و ملت فلسطین قوی است و از قدس شانه خالی نمی‌کند.

وی تصریح کرد، امروز همه فلسطین، قدس است و قدس امروز با شهدای فلسطین می‌درخشد. هدف گرفتن فرودگاه «بن گوریون» اقدامی منحصر به فرد و از برکات دفاع از قدس است. آنچه امروز در فلسطین در حال رخ دادن است انگیزه‌ای است که باعث می‌شود همه طرف‌ها به محور مقاومت ملحق شوند.  

صفی‌الدین در پایان تصریح کرد، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز دستاوردهای بزرگی محقق کرده و اینها نتایج اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی است.

فلسطین سه روز است که در واکنش به تجاوزات رژیم صیونیستی علیه قدس و مسجدالاقصی به پا خاسته و بنا به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در نوار غزه در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها