نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی گفت:  مطالبات باغداران سیاب پیگیری می شود.
کد خبر: ۱۳۱۳۹۶۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  محمدرضا مبلغی تاکید کرد: در اسرع وقت برق پمپ های باغات سیاب وصل شود و اقدامات لازم جهت ساماندهی عادلانه سهمیه آب برای باغداران صورت گیرد.

وی افزود: برای حمایت از باغداران سیاب، مسئولین ذی ربط در جهت تنظیم کمترین آب‌بها از باغداران برنامه ریزی کنند.
 
 مبلغی بیان کرد: برای ایجاد اشتغال و فراهم آمدن عرضه بهتر تولیدات و محصولات منطقه به بازار ، توسعه صنایع تبدیلی در تنگ سیاب ضروری است.
 
 وی ادامه داد: لایروبی رودخانه سیاب و پیگیری آن توسط مسئولین ذی ربط ضروری است واین درحالی که  همچنین  جلسه ای با حسن نژاد مدیر کل آب منطقه ای در رابطه با مسائل و مشکلات مربوط به آب شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان برگزار شد.
 
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:  ردیف ملی برای سد خسروآباد دریافت شده است و  از این پس اعتبارات سالانه برای آن درنظر گرفته می‌شود .
 
 وی ادامه داد: مطالعات مرحله اول و دوم سد خسرو آباد در حال انجام و به‌روز رسانی است و تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.
 
مبلغی افزود:ضرورت پمپاژ آب از رودخانه سیمره برای شهرستان رومشکان، بخش کوهنانی، بخش طرهان و هم‌چنین دشت کشماهور بخش درب گنبد که موجب احیاء و رونق کشاورزی در این مناطق می شود.
 
 نماینده مردم کوهدشت در  مجلس تصریح کرد: بودجه‌های دولتی کفاف هزینه های انتقال آب را نمی‌دهد و بایستی در این زمینه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استفاده شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها