نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  پست ۲۳۰ کیلوولت برق کوهدشت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۳۱۳۱۱۰
به گزارش اختصاصی جام جم آنلاین لرستان: محمدر رضا مبلغی گفت: یکی از زیرساخت های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت های مربوط به برق است که می تواند زمینه را برای اجرای پروژه های بزرگ فراهم آورد.

وی ادامه داد: یکی از زیرساخت های مهم و اساسی برای توسعه یک منطقه، زیرساخت های مربوط به برق است که می تواند زمینه را برای اجرای پروژه های بزرگ فراهم آورد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پروژه هایی همچون انتقال آب سیمره به دشت های مختلف مان، ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی کوچک و بزرگ و صنایع دیگر ، همه و همه در گرو داشتن زیر ساخت لازم و اجرای پست های برق در حد نیاز در منطقه است.
 
وی تصریح کرد :در این جلسه حاضران مطالبی را اظهار نمودند و مصوبات و مطالب  از جمله احداث پست ۲۳۰ کیلوولت کوهدشت که در حال انجام است و تا دهه فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

مبلغی بیان کرد:  برای تکمیل پست برق رومشکان به زودی مناقصه برگزار می شود  و برای پست ۶۳ کیلوولت بخش های طرهان و کوهنانی مطالعات نیاز سنجی انجام می گیرد.
 
 مبلغی  افزود: جانمایی و تهیه زمین برای احداث پست ۶۳ کیلوولتی بخش های طرهان و کوهنانی با توجه به نیاز برقی منطقه و وجود صنایع تبدیلی مربوط به انار و صنایع دیگر و انتقال آب  در  دستور کار قرار می گیرد.
 
 وی  ادامه داد: تا پیش از اجرای پست ۶۳ کیلو ولتی بخش های طرهان و کوهنانی، به صورت موقت خط دو مداره به سمت این دو بخش کشیده می شود و از  همین رو تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز ادارات برق شهرستان های کوهدشت و رومشکان در حال خرید است.
 
نماینده مردم  کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:  نامه نگاری های لازم جهت تبدیل محور درب گنبد به اداره ( برق) صورت گرفته است‌ و از همین رو تکمیل ساختمان اتفاقات کوهدشت و خرید ساختمان اداره برق کوهنانی  در  دستور کار قرار دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها