با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید

آبرسانی به 24روستای استان کرمان

آبرسانی به۲۴روستای استان کرمان در شهرستان‌های سیرجان، بردسیر، رودبار جنوب، ریگان و کوهبنان در قالب هفته پنجم پویش هرهفته الف ب_ایران با حضور وزیر نیرو به صورت ویدیو کنفرانسی به بهره‌برداری رسید
کد خبر: ۱۳۱۳۸۵۶
به گزارش جام جم آنلاین کرمان، استاندار کرمان در این مراسم ضمن قدردانی از وزیر نیرو و مجموعه وزارتخانه به دلیل توجه به استان کرمان و اقدامات موثری که در تامین آب پایدار داشته اند گفت: سند سازگاری با کم آبی در تمامی جلسات مطرح بوده و  نهایت تلاش خود را داریم در کرمان این سند به صورت جدی اجرایی شود.

 علی زینی وند،به خشکسالی و تنش های آبی استان کرمان اشاره کرد و افزود: در حوزه آب ستاد بحران تشکیل شده و پیش بینی‌های لازم انجام شده تا مشکلات مردم در تابستان را به حداقل برسانیم.

وی میزان بارندگی را در سال جاری 52 میلیمتر عنوان کرد و تصریح کرد: میزان آب مورد نیاز ما در شهر و روستا 13 هزار و 711 لیتر بر ثانیه است که از این مقدار فقط11 هزار و 275 لیتر تولید می شود و در شهر کرمان حداکثر توان تولید هزار و 950 لیتر بر ثانیه است و این در حالیست در پیک مصرف 3 هزار و 79 لیتر بر ثانیه مورد نیاز است.

استاندار کرمان به آبرسانی سیار 750 روستا در استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: تمامی دستگاههای نظامی و انتظامی را برای آبرسانی با تانکر بسیج کرده ایم تا مشکلات را کمتر کنیم.

وی گفت: اقداماتی ارائه شده که چنانچه تصویب شود می توانیم  از تنش های آبی به حالت ثبات برسیم و از زحمات مدیران وزارت نیرو در استان نیز تشکر می کنیم و امیدواریم با کمک آنها تابستان را به خوبی پشت سر گذاریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها