جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان

سرقت مسلحانه از طلافروشان کیفی

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر

کلاهبرداري با وعده اقامت در آلمان

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر از دستگيري فردي که با ترفند گرفتن اقامت در کشور آلمان از طريق فضاي مجازي اقدام به کلاهبرداري کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۳۶۲۲

به گزارش جام جم انلاین اصفهان ;سرهنگ"غلامرضا براتي " در گفت و گو با خبرنگار اين پايگاه گفت :در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فردي ناشناس در فضاي مجازي او را فريب داده و مبلغ 400 ميليون ريال از او كلاهبرداري كرده رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.

وي اظهار داشت : شاكيه مدعي بود در شبكه اجتماعي اينستاگرام با فردي آشنا شدم که با پيشنهاد اخذ اقامت آلمان براي بنده اقدام به کلاهبرداري از بنده به مبلغ 400 ميليون ريال کرده است.


اين مقام انتظامي ادامه داد:مأموران پليس فتا با بکارگيري روش هاي فني و شگردهاي خاص پليسي متهم مذكور را در يكي از استان هاي مرکزي شناسائي و حسب دستور مقام قضائي نست به دستگير وي اقدام شد.


فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر در پايان با اشاره به اينکه متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضائي شد به شهروندان توصيه کرد: با توجه به اينکه افراد کلاهبردار از شيوه هاي مختلف اقدام به کلاهبرداري مي کنند لازم است قبل از ارتباط با اينگونه افراد، نسبت به تحقيقات و شناسايي هويت دقيق آنان اطمينان حاصل کرده تا مورد سوء استفاده قرار نگيرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها