مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

نرخ حمل بار جاده‌ای افزایش یافت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد؛

آغاز برچسب گذاری نرخ جدید کرایه های تاکسی در پایتخت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌ های افزایش نرخ کرایه‌ های جدید سال ۱۴۰۰ در تاکسی‌ ها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۹۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، محمد روشنی با اعلام این مطلب درتشریح افزایش نرخ کرایه‌ های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تاییدکمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با ۳۵درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ ها موافقت شده است.

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت کند و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است که ازامروز رانندگان می توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.

وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه ها از امروز در تمام پایانه ها اجرایی می شود و یک برچسب مندرج به قیمت مصوب داخل تاکسی‌ ها برروی شیشه جلو نصب می شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بر روی برچسب ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو وتایید مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را درصورت اسکن نمایش می دهد.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها