تا به حال برای همه ما پیش آمده است که کاری را به بعد موکول کرده باشیم، اما برخی از کار‌ها آنقدر ضروری هستند که نباید عقب انداخته شوند.
کد خبر: ۱۳۱۱۵۹۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، آیا می‌خواهید یاد بگیرید که کارهایتان را به زمان دیگری موکول نکنید؟
کیفیت مدیریت زمان شما اغلب کیفیت زندگی شما را تعیین می‌کند و توانایی‌های مدیریت زمان و مهارت‌های سازمانی شما می‌تواند عامل مهمی در موفقیت شما به عنوان یک متخصص فروش باشد.


کلید‌های اصلی مدیریت زمان

شما در قسمت فروش فقط زمانی کار می‌کنید که با یک مشتری واقعی روبه‌رو شوید. فروشندگان برتر کار‌های آماده‌سازی و سازماندهی خود را در زمانی غیر از زمان فروش انجام می‌دهند. آن‌ها از برنامه‌های مدیریت زمان و مهارت‌های سازمانی برای برنامه‌ریزی هفته‌های خود در هر آخر هفته استفاده می‌کنند، آن‌ها هر روز خود را از شب قبل برنامه‌ریزی می‌کنند.

کارمندان بخش فروش یک شرکت قبل از روز فروش و عصر‌ها کار‌های فروش خود را برنامه‌ریزی و سازماندهی می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که چگونه جلوی تأخیر را بگیرند و ابتدا روی مهم‌ترین کار‌ها تمرکز می‌کنند. آن‌ها در مدت زمانی که مشتریان در دسترس هستند، تمرکز خود را صرف گذراندن وقت بیشتر این مشتریان می‌کنند.
چگونه به تعویق انداختن کار‌ها را متوقف کنیم؟

تعلل و تأخیر دلیل اصلی اتلاف وقت عمده در قسمت فروش است. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که شما هر دلیل قابل تصوری را برای به تعویق انداختن خارج شدن از آنجا و رو در رو با افرادی که می‌توانند و در یک بازه زمانی معقول خرید می‌کنند، پیدا کنید.

واقعیت این است که همه تعلل می‌کنند، چون همیشه کار‌های زیادی برای انجام دادن وجود دارد و زمان کم است. این جایی است که مهارت‌های سازمانی شما به عنوان یک فروشنده به وجود می‌آید. تفاوت بین موفقیت و شکست با توجه به انتخاب آن‌ها در مورد مدیریت زمان و آنچه که به تعویق می‌اندازند، تعیین می‌شود.

بازندگان در موارد مهمی که می‌توانند تغییر قابل توجهی در زندگی آن‌ها ایجاد کند، تعلل می‌کنند. برندگان از مهارت‌های سازمانی برای تعلل در انجام کار‌ها و فعالیت‌های کم‌ارزش استفاده می‌کنند؛ کار‌هایی که تفاوت زیادی در انجام دادن یا ندادن آن‌ها دارند.


برای جلوگیری از اتلاف وقت از مهارت‌های سازمانی خود استفاده کنید

به طور کامل ۵۰ درصد از کار در هر زمینه‌ای تلف می‌شود که اکثر این اتلاف وقت‌ها معمولاً صرف حرف زدن با همکاران، استراحت برای چای یا ناهار، تلفن‌های شخصی و کاری، خرید کردن، مطالعه کردن روزنامه و یا فعالیت‌های بیهوده می‌شود.

یک فرد معمولی، به طور عادی ۳۲ ساعت در هفته کار می‌کند که در این میان، ۱۶ ساعت آن تلف می‌شود و ۱۶ ساعت دیگر صرف انجام دادن کار‌های مربوط به آن شغل می‌شود که خیلی از آن وقت صرف فعالیت‌های بی‌ارزش می‌شود؛ فعالیت‌هایی که آسان و سرگرم کننده به جای سخت و ضروری هستند.


برای غلبه بر تأخیر تصمیم جدی بگیرید

بهترین کار برای اینکه یاد بگیرید در کار‌های خود سریع باشید و آن‌ها را به تأخیر نیندازید این است که هر روزتان را از شب قبل برنامه‌ریزی کنید، کارهایتان را اولویت‌بندی کنید خیلی زود کارهایتان را از همان ابتدای صبح به اتمام برسانید.

به نظر می‌رسد هرچقدر سریع‌تر از خواب بیدار شوید و خیلی زود انجام دادن کارهایتان را جلو بیندازید، در تمام طول روز، مؤثرتر و کارآمدتر خواهید بود، بنابراین هر وقت احساس کردید که می‌خواهید کاری را عقب بیندازید، با خودتان تکرار کنید: «الآن انجامش بده.»

این کلمات به شما انگیزه می‌دهد تا کارتان را آغاز کنید و وقتی اغلب اوقات آن‌ها را تکرار کنید، این پیام را به ضمیر ناخودآگاهتان منتقل می‌کنید تا شما را در طول روز به حرکت بیندازد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها