رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ کنترل حرکت بین خطوط و گردش ناگهانی را از برنامه های امسال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه باید خط کشی معابر مطابق با استانداردهای لازم تغییر کند و بیشترین استفاده از سطح معابر به عمل آید که این امر در حال هماهنگی با معاونت ترافیک شهری تهران است.
کد خبر: ۱۳۱۱۴۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با ایسنا بر ضرورت آموزش به رانندگان تاکید کرد و گفت: حرکت بین خطوط یک قانون است ، ولی متاسفانه تاکنون به صورت پررنگ پیگیری و اجرا نمی شده که براساس برنامه ریزی های انجام شده بزودی تیم ها و گروه های ویژه عملیاتی در نقاط و ساعات مختلف به صورت آشکار و پنهان نسبت به کنترل این تخلف و اعمال قانون اقدام می کنند.

سردار هاشمی با اشاره به توقیف 17هزار و 250خودرو توسط گشت بزرگراه ها در سال گذشته به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز گفت: بیشترین تخلفات این خودروها سرعت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و تغییر جهت ناگهانی بوده است.

رئیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: بیشترین تخلفات خودروها در بزرگراه های آزادگان ، بابایی ، اتوبان کرج ، یادگار امام (ره)، نیایش و همت صورت گرفته است.

سردار هاشمی ، ثبت تخلفات الکترونیکی در سال جاری را یادآور شد و گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ، ثبت تخلفات از طریق دستگاه های PDA امسال برای نخستین بار در تهران اجرایی می شود.

وی با اشاره به نصب دوربین های کنترل سرعت در بزرگراه ها و تقاطع های حساس کشور گفت: امسال در فاز اول 30دستگاه دوربین کنترل سرعت در بزرگراه ها و نقاط مورد نیاز تهران نصب خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ متوسط زمان رسیدن به صحنه تصادفات را 15دقیقه عنوان و تصریح کرد: امسال در تلاشیم حضور موثرتری در صحنه تصادفات داشته باشیم.

وی نظارت بر حرکت موتورسیکلت ها را از دیگر برنامه های امسال راهنمایی و رانندگی ذکر کرد و گفت: به دلیل پایین بودن هزینه جرم ، تخلفات موتورسواران فراوان است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها