jamejamonline
دانش خودرو کد خبر: ۱۳۱۱۴۰۲   ۳۰ فروردين ۱۴۰۰  |  ۰۷:۰۴

این روزها خودروسازان بیش از پیش در پی معرفی محصولاتی سفارشی برای ژاپنی‌ها هستند! همین هفته پیش بود که ب ام و از «سری ۸ گرن کوپه کالکتورز ادیشن» بازار ژاپن رونمایی کرد و حالا نوبت به بنتلی رسیده که نسخه‌ای خاص از کانتیننتال GT مولینر را روانه این کشور آسیایی بکند.

به گزارش جام جم آنلاین، خودروی مورد بحث کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن نام داشته و از طرح مونوکروم در آن استفاده شده که شامل برخی ویژگی‌های انحصاری بدنه و کابین می‌باشد.

مشتریان برای بدنه خودرو می‌توانند دو رنگ اونیکس یا سفید را سفارش دهند. بنتلی از قطعات فیبر کربنی براق برای بخش‌هایی همچون اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب، اسپویلر لبه صندوق و رکاب‌های جانبی استفاده کرده است.

این خودروساز بریتانیایی همچنین عناصر نقره‌ای را به لبه قطعات فیبر کربنی یاد شده اضافه کرده است. این رنگ‌آمیزی توسط دست کارمندان بنتلی صورت گرفته و برای هر خودرو ۵ روز زمان می‌برد. تکمیل کننده تغییرات بدنه هم رینگ‌های ۲۲ اینچی تیره هستند.

همین طرح مونوکروم به کابین نیز سرایت کرده و در این بخش می‌توانیم کابینی مشکی با عناصر نقره‌ای را ببینیم.

دوخت نقره‌ای متضاد هم روی فرمان و صندلی‌ها خودنمایی می‌کند. رنگ نقره‌ای همچنین روی پشت‌سری‌ها و کناره‌های صندلی‌ها نشسته است.

بنتلی از دوخت نقره‌ای برای صندلی‌ها و کف‌پوش‌ها نیز استفاده کرده است.

بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن از پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو با قدرت ۵۴۲ اسب بخار و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

این خودروی لوکس شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۱۸ کیلومتر در ساعتی دارد. خودروی موردبحث فقط مخصوص بازار ژاپن بوده هرچند فقط سقف تولید و قیمت آن اعلام نشده است.

 

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن (+عکس)

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن (+عکس)

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن (+عکس)

رونمایی از بنتلی کانتیننتال GT V8 اکوئینکس ادیشن (+عکس)

 

منبع: پدال

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
جای خالی سیاستگذاری در هوش مصنوعی

جای خالی سیاستگذاری در هوش مصنوعی

امروزه فناوری‌ های نوین و به ویژه هوش مصنوعی به سرعت جهان اطراف ما را متحول می‌کند و نفوذ روزافزون آنها در تمامی کاربردهای سنتی، یکی‌از دغدغه‌ها و اولویت‌های دولت‌هاست. اکنون دنیا به تعبیری با سونامی فناوری مواجه بوده و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

طراحی کی۱۲۵ با پژو ۲۰۰۸ ارتباطی ندارد

طراحی کی۱۲۵ با پژو ۲۰۰۸ ارتباطی ندارد

در پی انتشار گزارش روزنامه جام‌جم در چهارم دی ۹۹ با عنوان «یک فیس‌لیفت جدید» که به بررسی آرای کارشناسان درباره محصول جدید ایران‌خودرو (خودروی تارا) می‌پرداخت، کیانوش پورمجیب، معاون تحقیقات،‌ طراحی و تکوین محصول ایران‌خودرو در گفت‌و‌گو با جام‌جم ضمن اشاره به به برخی ویژگی‌های مهم خودروی تارا، هرگونه ارتباطی بین طراحی خودروی کراس‌اور کی۱۲۵ (K۱۲۵) که قرار است به‌زودی رونمایی شود با پژو ۲۰۰۸ را رد کرد.

عزم ملی، واکسن ملی

عزم ملی، واکسن ملی

دیروز واکسن کرونای تولید کشور به اولین داوطلبان تزریق شد. باید بدانیم کشورهای اندکی در جهان وجود دارند که به دانش تولید واکسن دست پیدا کرده‌اند.

گفتگو

بیشتر
کار ناتمام محققان با آرسیبو

مدیر عملیاتی تلسکوپ رادیویی ساردینیا در گفتگو با جام‌جم از داغ‌ترین حوزه‌های مطالعاتی در اخترشناسی رادیویی می‌گوید

کار ناتمام محققان با آرسیبو