شرکت بنتلی از روکش‌های پشمی فوق‌العاده برای مدل‌های Bentayga، Flying Spur و Continental GT رونمایی کرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۶۷۴

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت بنتلی از قابلیت طراحی داخلی جدید اتومبیل‌های خود رونمایی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، خریداران اکنون می‌توانند از نوعی روکش پارچه پشمی در مدل‌های Bentayga، Flying Spur و Continental GT بهره‌مند شوند.

 

قرار است این روکش جذاب و باکیفیت جایگزینی برای طراحی چوبی داخلی اتومبیل‌های بنتلی باشد. همان‌طور که مشخص است، روکش پارچه پشمی برای بدنه داخلی خودرو و صندلی‌ها از فرهنگ قدیمی انگلیس الهام گرفته شده است. خریداران می‌توانند از بین روکش‌های پشمی طرح‌های متفاوتی را انتخاب کنند.

 

مدل‌های Bentayga، Flying Spur و Continental GT

 

روکش‌های فوق‌العاده خاص اتومبیل‌های بنتلی

سخنگوی شرکت بنتلی گزینه‌های مختلف طراحی خود را برای مخاطبان توضیح داد و گفت: "نمونه چلتنهام که از رنگ‌آمیزی سبز در بخش‌های محدودی برخوردار است برای افرادی با سلیقه سنتی طراحی شده در حالی که مدل Glen Plaid Tolsta Beach کمی رسمی‌تر به حساب می‌آید تا افراد قدرت طلب را به خود جذب کند. در ادامه نیز دو مدل تیره و روشن Charcoal و Sand Herrigbone به عنوان مواردی عامه پسند‌تر طراحی شده‌اند تا افراد بیشتری را راضی کنند".

 

مدل‌های Bentayga، Flying Spur و Continental GT

 

با وجود اینکه دو مدل نهایی از جذابیت بالایی برخوردارند، خط دوخت روی صندلی‌ها از نگاه برخی تحلیلگران مورد انتقاد قرار گرفته است. با این حال طراحی داخلی روکش‌های پشمی جدید بنتلی به صورتی است که خریدار احساسی گرم و دلنشین داشته باشد. شرکت بنتلی همچنین اعلام کرد روکش‌های مخصوص جدید توسط شرکتی اسکاتلندی به نام Lovat Mill طراحی و تولید می‌شود.

 

مدل‌های Bentayga، Flying Spur و Continental GT

 

این روکش‌ها با انرژی پایدار ساخته شده‌اند تا بنتلی بتواند اهداف خود مبنی بر عدم تولید آلودگی‌های مضر برای محیط زیست را دنبال کند. گفتنی است؛ این اولین بار نیست که بنتلی روکش‌های ویژه را برای اتومبیل‌های خود طراحی می‌کند. مجموعه بنتلی به طور پیوسته این کار را به عنوان نوعی درآمدزایی ثانویه انجام می‌داد و به نظر می‌آيد تمایل دارد این منبع درآمدزایی را پایدار نگه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها