ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به این که انضباط بخشی به موتورسیکلت ها از برنامههای اصلی پلیس راهور در سال جاری افزود:
کد خبر: ۱۳۱۰۷۴
پایین بودن هزینه جرم دلیل فراوانی ریسک تخلفات موتورسواران است.
سردار هاشمی ، افزود: متاسفانه قیمت پایین موتورسیکلت در کشور موجب شده در برخی مواد قیمت موتورسیکلت نو کمتر هزینه از توقیف شده بیشتر از قیمت یک موتورسیکلت نو شود.
وی کنترل حرکت بین خطوط و گردش ناگهانی را از برنامههای سال جاری عنوان و تصریح کرد: در این زمینه باید خط کشی معابر مطابق با استانداردهای لازم تغییر کرده و بیشترین استفاده از سطح معابر به عمل آیند که این امر در حال هماهنگی با معاونت ترافیک شهری تهران است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ بر ضرورت آموزش به رانندگان تاکید کرد و به ایسنا گفت: حرکت بین خطوط یک قانون است ولی متاسفانه تاکنون به صورت پررنگ موضوع پیگیری و اجرا نمیشده که بر اساس برنامهریزیهای انجام شده بزودی تیمها و گروههای ویژه عملیاتی در نقاط و ساعات مختلف به صورت آشکار و پنهان نسبت کنترل این تخلف و اعمال قانون اقدام میکنند.

توقیف 17 هزار و250 خودرو در سال گذشته

سردار هاشمی با اشاره به توقیف 17هزار و250 خودرو توسط گشت بزرگراهها در سال گذشته به دلیل انجام تخلفات حادثهساز گفت: بیشترین تخلفات این خودروها سرعت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و تغییر جهت ناگهانی بوده است.
رییس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: بیشترین تخلفات خودروها در بزرگراههای آزادگان، بابایی، اتوبان کرج، یادگار امام (ره)، نیایش و همت رخ داده است.

آغاز ثبت تخلفات الکترونیکی
برای نخستین بار در سال جاری

سردار هاشمی، ثبت تخلفات الکترونیکی در سال جاری را یادآور شد و گفت: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، ثبت تخلفات از طریق دستگاههای PDA در سال جاری برای نخستین بار در تهران اجرایی میشود.
وی با اشاره به نصب دوربینهای کنترل سرعت در بزرگراهها و تقاطعات حساس کشور به ایسنا گفت: در سال جاری در فاز اول 30 دستگاه دوربین کنترل سرعت در بزرگراهها و نقاط مورد نیاز تهران نصب خواهد شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ متوسط زمان رسیدن به صحنه تصادفات را 15 دقیقه عنوان و تصریح کرد: در سال جاری در تلاشیم با حضور موثرتری در صحنه تصادفات داشته باشیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها