رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

هنوز تا عبور از پیک چهارم فاصله زیادی داریم

افزایش 15 درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در آذربایجان غربی نسبت به روز گذشته

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا با رشدی 15 درصدی نسبت به روز گذشته به یک هزار و 222 نفر رسیدکه ادامه این رویه خبر از روزهای نگران کننده‌تری دارد اگر اجرای پروتکل‌ها رعایت نشود.
کد خبر: ۱۳۱۰۷۳۹
به گزارش جام جم آنلاین جواد آقازاده با اشاره بر افزایش 15 درصدی تعداد مبتلایان به کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته نسبت به روز گذشته آن، گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در آذربایجان غربی به یک هزار و 222 نفر رسید این در حالی است که این تعداد در روز 22 فروردین ماه یک هزار و 61 نفر را شامل می‌شد و ادامه این رویه خبر از روزهای نگران کننده‌تری دارد اگر هم چنان نسبت به اجرای پروتکل‌ها بی‌توجهی شود.
وی افزود: به دنبال موج جدید ویروس کرونا و روند افزایشی تعداد مبتلایان در سراسر استان و قرارگیری تمام شهرستان‌ها در وضعیت قرمز، ظرفیت تخت‌های بستری بخش کرونا در شهرستان تکاب پر شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی  در ادامه خاطر نشان کرد: متاسفانه در شبانه روز گذشته 16 بیمار کرونایی در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده‌اند که سهم فوتی‌ها از این تعداد 9 نفر ارومیه، 2 نفراشنویه،  میاندوآب، سلماس، پلدشت، چالدران و خوی هر کدام یک نفر بوده است.
وی ادامه داد: شهرستان‌های ارومیه، خوی، مهاباد و تکاب بیشترین تعداد موارد بستری را در 24 ساعت گذشته داشته‌اند، با احتساب موارد جدید بستری در استان تعداد یک هزار و 125 نفر در بیمارستان‌های استان بر اثر  سندورم حاد تنفسی بستری هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها