رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

هنوز تا عبور از پیک چهارم فاصله زیادی داریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: تنها 3 شهرستان سلماس، اشنویه و چایپاره در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها با ادامه سیر صعودی تعداد مبتلایان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۳۱۰۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان غربی؛ جواد آقازاده با بیان اینکه وضعیت آذربایجان غربی در فوق هشدار قرار گرفته است، عنوان کرد: هر روز که می‌گذرد تعداد مبتلایان به کرونا در استان افزایش یافته و روز به روز به تعداد شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی اضافه می‌شود که به معنی فشار بیشتر بر کادر درمان می‌باشد.
وی در ادامه با اشاره بر اینکه تعداد مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته از مرز هزار نفر عبور کرده بیان کرد: تعداد مبتلایان به کرونا طی 24 ساعت گذشته به تعداد بی‌سابقه یک هزار و 61 نفر رسیده است که به معنی عبور استان از وضعیت هشدار و قرار گیری در بحران است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی  تصریح کرد: تنها 3 شهرستان سلماس، اشنویه و چایپاره در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها با ادامه سیر صعودی تعداد مبتلایان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.
وی ادامه داد: با احتساب مبتلایان جدید تعداد کل افرادی که تاکنون به این ویروس مبتلا شده‌اند  132 هزار و 799 نفر بوده که از این تعداد 3 هزار و 877 هزار نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند.
آقازاده اظهار کرد: اینکه بیشتر شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند نشان دهنده وضعیت نامناسب می‌باشد که برای قطع ادامه این روند صعودی و خطرناک همه گیری این بیماری نیازمند مشارکت بیش از پیش مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اجرای طرح 50 درصد ظرفیت کارکنان در ادارات هستیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها