درگ تویوتا سوپرا و ب‌ام‌و M440i،

کوپه‌هایی با قلب مشترک (+عکس و فیلم)

مرسدس GLA45 در برابر آئودی RS Q3

درگ گلوله‌های کوچک اما داغ! (عکس و فیلم)

این روزها هر اسب بخار و هر دهم ثانیه در صنعت خودروسازی اهمیت دارد و خودروسازان دائماً سعی می‌کنند مدل‌های قوی‌تر و سریع‌تری را معرفی کنند که این موضوع حتی در بخش کراس‌اوورها هم وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۹۱

به گزارش جام جم آنلاین، به همین دلیل ما شاهد معرفی مدل‌های بسیار قدرتمندی مثل مرسدس GLA45 S AMG و آئودی RS Q3 هستیم.

این دو خودرو سریع‌ترین مدل‌ها در سگمنت کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت لوکس هستند که اندازهٔ جمع‌وجوری را در کنار پیشرانه‌های پرفورمنس بالا و ارتقاءهای فراوانی نسبت به نسخهٔ استاندارد خود ارائه می‌کنند؛ اما کدام‌یک از این دو ماشین سریع‌تر است؟

RS Q3 از پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری پنج سیلندر نمادین آئودی استفاده می‌کند که ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۸۰ نیوتن متر گشتاور را به هر چهارچرخ می‌فرستد.

هرچند این موتور حجم و سیلندر بیشتری نسبت به پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر GLA45 S دارد اما درواقع از آن ضعیف‌تر است زیرا موتور مرسدس ۴۲۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و مثل آئودی به سامانه چهارچرخ محرک مجهز است.

درگ گلوله‌های کوچک اما داغ! (عکس و فیلم)

اما آئودی هم برتری‌های خود مثل وزن کمی سبک‌تر و قیمت کمتر در استرالیا (جایی که این ویدئو در آن ضبط شده) دارد.

در این ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای، دو مسابقهٔ درگ از حالت ایستاده، یک مسابقه رولینگ و یک آزمایش ترمز برگزار می‌شود تا پرفورمنس و توانایی‌های دو خودرو به‌طور کامل باهم مقایسه شود.

ما نمی‌خواهیم نتیجهٔ این رقابت را لو بدهیم و فقط می گوییم آمادهٔ باشید تا دو کراس‌ اوور بسیار سریع را در ویدئوی زیر ببینید.

تعداد بازدید : 66

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها