افتتاح مرکز جدید توزیع دارو شرکت آدوراطب در اهواز؛

دسترسی سریع و ساده بیماران به دارو در استان خوزستان

داروی لاراسل (Laracel®)، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است.
کد خبر: ۱۳۱۰۳۷۰

درمان موثرتر و سریع‌تر سرطان خون با محصول جدید عبیدی

لاراسل (Laracel®) دارویی خوراکی با سهولت استفاده برای بیماران است که فقط با یک بار مصرف در روز می‌تواند روند غیرطبیعی رشد و تقسیم گلبول‌های سفید در بیماری لوکمی (یکی از انواع سرطان خون) را متوقف کند.

گلبول­ های سفید خون، جزئی از سیستم ایمنی هستند که از بدن در برابر عوامل عفونت­زا دفاع می‌کنند. در لوکمی (یکی از انواع سرطان خون)، گلبول‌های سفید به طور غیرطبیعی و خارج از کنترل رشد می­کنند و تقسیم می­شوند.

وقتی تعداد گلبول­های سفید از حد مجاز بیشتر شود، عملکرد صحیحی نخواهند داشت و موجب بروز علائم بیماری می‌شوند. داروی لاراسل (Laracel®)، روند غیرطبیعی رشد و تقسیم گلبول‌های سفید در بیماری لوکمی را متوقف می‌کند.

لاراسل (Laracel®) دارویی خوراکی است که در بزرگسالان و کودکان بالای یک سال، برای درمان لوکمی مزمن میلوئیدی (CML) در مرحله مزمن و پیشرفته بیماری و همینطور برای بیماران مقاوم به درمان­های قبلی، کاربرد دارد. علاوه بر این، لاراسل برای درمان بزرگسالان و کودکان بالای یک سال که مبتلا به نوع خاصی از لوکمی حاد لنفوسیتی (ALL) هستند نیز، تجویز می­شود.

داروی لاراسل (Laracel®)، با نام علمی داساتینیب (Dasatinib) محصولی جدید از داروسازی دکتر عبیدی است. داروی داساتینیب از سال 2006 مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است و از آن زمان تاکنون، تجویز و مصرف آن روند رو به رشدی در جهان داشته است. لازم به توضیح است از زمان معرفی این دسته از داروها ، میزان مرگ و میر افراد مبتلا به بیماری لوکمی مزمن میلوئیدی (CML) بیش از 50 درصد کاهش داشته است و میزان بقای 5 ساله این بیماران به بالای 70 درصد رسیده است. مشخص است که داروی داساتینیب نسبت به نسل قبلی درمان ها، پاسخ سریع تر و موثرتری از خود نشان می‌دهد.

داروی لاراسل (Laracel®)، مورد تائید سازمان غذا و داروی ایران است. این دارو فقط با نسخه پزشک قابل تهیه بوده و در داروخانه‌های منتخب سراسر کشور در دسترس بیماران قرار دارد. اطلاعات بیشتر درباره این محصول در وب‌سایت داروسازی دکتر عبیدی در دسترس است.

 درباره داروسازی دکتر عبیدی

داروسازی دکتر عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با هفتاد و پنج سال سابقه درخشان ، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی دکتر عبیدی با رعایت دقیق عوامل موثر بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای درمانی موثر و مورد نیاز برای ارتقای سطح سلامتی جامعه، همواره و در هر شرایطی در کنار همه ایرانیان بوده و خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها