در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

فصل جدید «بچه مهندس» چه قصه هایی دارد؟

حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس» خبر داد که تاکنون 12 قسمت از این سریال نوشته شده است و قرار است گام های بزرگتری در این فصل بردارند. 
کد خبر: ۱۲۸۱۰۲۹
حسن وارسته نویسنده سریال «بچه مهندس4» درباره ویژگی های این فصل به خبرنگار جام جم آنلاین بیان کرد: قصه کلی سریال بسته شده و حتی سیناپس قسمت ها تمام شده است و در مرحله مرحله دیالوگ نویسی است. بیشتر از یک سوم فیلمنامه را تاکنون نوشته ایم که حدود 12 قسمت شده است.

این نویسنده درباره حساسیت های فصل چهارم این سریال اظهار کرد: ما بعد از ماه مبارک رمضان به دلیل تقاضای مردم و خواسته های مدیران وارد مرحله نگارش طرح شدیم و برای اینکه به قصه مشخصی برسیم حساسیت های بیشتری داشتیم.  

وی با اشاره به انتظارت مردم گفت: توقعی نسبت به سریال «بچه مهندس» ایجاد شده است و مخاطب می خواهد در هر فصل قصه جدید، صحبت های تازه و دغدغه های جدی ببیند و مطالباتی دارد. 

وارسته به محورهای فصل جدید هم به صورت کلی اشاره کرد و گفت: در سری قبل محور سریال جوان و دانشگاه بود و حالا باید گام بزرگتری برداریم. بحث دانشگاه را در این فصل هم داریم. همچنین درباره بحث نخبه گری و فرهیختگی و اینکه جامعه جوان چه مطالباتی دارد به صورت جدی تر کار شود.  

وی درباره تلاش ها برای رسیدن به یک طرح جذاب و دغدغه مند در این فصل توضیح داد: از بعد از ماه رمضان تا نهایی شدن قصه، چهار تا پنج طرح نوشتیم اما یا خودمان راضی نبودیم و یا مواردی بود که در اجماع با مدیران به این نتیجه رسیدیم که قصه لازم است فضای جدیدی داشته باشد و چون خواستیم گامی به جلو برداریم لازم بود بیشتر فکر کنیم و حالا قصه این فصل ماحصل دو تا سه ماه فکر و برنامه ریزی بوده است. 

وارسته با اشاره به فضای معمایی و امنیتی فصل پیش تصریح کرد: بحث خاک و وطن برای ما خیلی ما خیلی مهم است و اینکه با چنین فضایی چه قصه هایی می توان پیدا کرد. بخشی از این حوزه به مدیران وابسته است و همفکری هایی که با آنها داریم. خود ما سعی داریم حرفی که می خواهیم بیان کنیم خیلی گل درشت نباشد و فارغ از مضامین جناحی و سیاسی حرفمان را بزنیم  و درواقع حرف کشور و جوان ایرانی را بیان کنیم. 

این نویسنده اضافه کرد: ما حرف جوانی را بیان می کنیم که به برخی معضلات نقد دارد و اینده کشور دست او قرار می گیرد سعی داریم با وسواس جلو برویم و هم خاطره خوش «بچه مهندس» را از دست ندهیم و هم موضوعاتی درباره میهن، جوانان، عشق و ازدواج مطرح کنیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
الهام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
۰
۱
ازدواج هم داریم.پس عروسی جواد و مرضیه رو نشون میدن؟؟

نیازمندی ها