افزایش ۳۱ درصدی جابه جایی مسافران در استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: جابه جایی مسافران نوروزی با حمل و نقل عمومی در لرستان 31 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۱۳۰۹۱۰۵

به گزارش جام جم آنلاین لرستان، عباس شرفی افزود: در یازدهم فروردین ۱۴۰۰ مسافران حمل و نقل عمومی جاده‌ای در لرستان نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، حدود ۳۱.۹ درصد افزایش یافته است.
 
وی تصریح کرد: همچنین در این روز  ۵هزار و ۲۹۸ نفر در قالب ۷۳۱ سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری لرستان استفاده کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ با ۵۲۸ فقره سفر و ۴ هزار و11 نفر مسافر، آمار سفر ۳۸.۴درصد و تعداد مسافر ۳۱.۹ درصد افزایش نشان می دهد.
 
شرفی بیان کرد: همچنین نسبت به یازدهم فروردین سال گذشته(۱۳۹۹) با ۷۳۸ مسافر و ۱۱۹ سفر، ۶۱۶.۹ درصد در تعداد مسافر و ۵۱۴.۳ درصد در تعداد سفر افزایش مشاهده می شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش به آمار تردد وسایل نقلیه عمومی بین استانی از ۲۹ اسفند ۹۹ تا ۱۱ فروردین امسال اشاره کرد وگفت: در این مدت ۸۱۱ هزار و ۳۵دستگاه وسیله نقلیه در محورهای بین استانی تردد داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۹ با ۴۳۶ هزار و ۷۵۴ دستگاه ۸۵.۶۹ درصد افزایش دارد اما نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۸۰ وسیله نقلیه ۳۴.۲۴ درصد کاهش نشان می دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها