کد خبر: ۱۳۰۷۶۳۰
امروز می خواهیم در مورد مزایای روش اسلیو معده با هم صحبت بکنیم و بدانیم که در جراحی اسلیو معده چه نکات مثبت این هفته است که این روش را از دیگر روش ها ممتاز می سازد.
 
 قطعاً با دانستن این اطلاعات می توانیم به نکات بسیار مهمی در مورد انتخاب خود  از میان جراحی های لاغری برسیم.
 
ما می‌دانیم که امروزه در جامعه مدرن تحرک افراد به شدت نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده و از طرفی غذاها و سبک رژیم غذایی افراد روز به روز تغییر کرده و سنگین و سنگین تر شده است.
 
 این دو عامل باعث شده تا افراد روز به روز دچار چاقی و اضافه وزن شوند و مشکلات مختلفی برای آنها از طرفین چاقی و اضافه وزن به وجود آید.
 
 مشکلاتی مانند دیابت، فشار خون، بالا قند خون بالا و مشکلات قلبی عروقی و دیگر موارد مانند اعتماد به نفس پایین و غیره
 
مزایای اسلیو معده؟
 
 همه ما می‌دانیم که این مشکلات می تواند به راحتی جان ما را به خطر انداخته ما در طول زندگی ما بارها را به چالش کشیده و لحظات نگران کننده ای را برای ما به وجود آورد.
 
 سفر جهانی دی زیادی از افراد هستند که میخواهند با روش های جراحی لاغری مانند جراحی اسلیو معده به این کابوس پایان داده و مشکلات و عوارض ناشی از چاقی و اضافه وزن را برای خود درمان کنند.
 
 اکثر این افراد پس از آنکه از روشهای مختلف رژیم های غذایی و دیگر روش های لاغری استفاده کرده و به نتیجه نرسیده‌اند روی به روش‌های مدرن جراحی لاغری برای تخلیه چربی و یا کوچک نمودن حجم معده می کنند که باعث می شود فرد با سرعت بیشتری وزن از دست بدهد و لاغری را تجربه نماید.
 
 امروز در مقاله روش مزایای اصلی به معده ما می‌خواهیم  به مزایا و فواید مهم روش اصلی و معده بپردازیم و این روش را مورد ارزیابی و سنجش خود قرار دهیم.
 
 قبل از هر چیز بدانید که انتخاب پزشکی مناسب و کاربلد و مشورت کردن با او و همچنین در نظر گرفتن شرایط خود و شرایط عمل جراحی که در پیش دارید می تواند بسیار در  نتیجه این عمل تاثیر گذاشته و آن را مطلوب تر و یا دچار خسارت نماید.
 همین ما یکی از متخصصین معتبر در این زمینه را به شما پیشنهاد می کنیم.
 
 دکتر سلیمی با سالها تجربه و سابقه ای درخشان می تواند  یکی از بهترین موارد برای انجام این روش باشد.
 شما می توانید پس از مشورت کردن با او و در نظر داشتن شرایط خود برای انجام جراحی اسلیو معده تصمیم‌گیری کنید.
 
 با ما در ادامه مقاله جامع روش مزایای سیب معده همراه باشید.
جراحی اسلیو معده چیست؟
مزایای جراحی اسلیو معده؟
آیا جراحی اسلیو معده دائمی است؟
نتیجه گیری؟
1-جراحی اسلیو معده چیست؟
 جراحی اسلیو معده در واقع نوعی جراحی لاغری می باشد که با استفاده از کم کردن حجم معده و از طرفی با کاهش دادن میزان هورمون گرلین که باعث گرسنگی می شود و از معده  ترشح می شود باعث لاغری به صورت تدریجی خواهد شد.
 در واقع در روش جراحی اسلیو معده پزشکان جراح بخش مهمی از معده حدود ۸۰ درصد و یا ۶۰ درصد از معده را برش داده و از بدن خارج می‌کنند.
 پزشکان این کاهش حجم معده را از این بابت انجام می‌دهند تا معده کوچک تر گردد و این کوچکی معده باعث خواهد شد تا میزان غذایی که می تواند در هر وعده غذایی دریافت کند به شدت کاهش یابد.
این کاهش معده که در در وعده های غذایی ما می تواند تاثیر بسزایی بگذارد  باعث خواهد شد که فرد دچار سیری زودرس در هنگام میل کردن وعده‌های غذایی خود شود و این به مرور زمان باعث لاغری میشود.
 البته باید بدانیم که پزشکان جراح با برداشتن این قسمت های مخصوص از معده که به آن فندونس نیز می‌گویند باعث خواهند شد تا هورمونی که احساس گرسنگی را به سمت مغز می برد نیز به شدت کاهش پیدا کند و از این طریق پزشکان می‌توانند احساس گرسنگی را نیز در فرد تنظیم کرده و به شدت کاهش دهد.
 فرد پس از مدتی دیگر نه در وعده‌های غذایی خود، غذای زیادی مصرف میکند و  نه دیگر اشتهای بیش از حد به  مواد غذایی دارد.
 این دو عامل باعث خواهد شد که فرد پس از مدتی دچار کاهش وزن و تناسب اندام گردد.
 
 البته باید بدانیم که این روش جراحی لاغری باید توسط پزشکان متخصص انجام پذیرد که در این رابطه سابقه درخشان و تجربه بالایی دارند. زیرا اگر درست انجام نشود می تواند مشکلات بسیاری را برای فرد به وجود آورد.
 شما باید قبل از انجام این روش در مورد آن و در مورد شرایط خود به دقت تحقیق و بررسی کنید  پس از مشورت کردن با پزشک متخصص مجرب در زمینه لاغری این روش را برای خود برگزینید.
 باید در مورد روش جراحی اسلیو معده بدانیم که پس از انجام این روش معده به حالت لوله ای شکل و یا موزی شکل تبدیل شده و حجم آن نسبت به روزهای اول بسیار کاهش پیدا خواهد نمود.
2- مزایای جراحی اسلیو معده؟
در مورد مزایای مهم روش جراحی اسلیو معده باید بدانیم،  افرادی که از روش جراحی اسلیو معده استفاده کرده اند می گویند  بعد از آن که  جراحی اسلیو معده استفاده کرده‌اند اشتهای آنها نسبت به روزهای گذشته بسیار کاهش پیدا کرده است.
 پس یکی از فواید مهم روش جراحی اسلیو معده کاهش اشتها می باشد.
 زیرا می دانیم که در این روش از هورمونهای گرلین در فرد کمتر شده و این باعث می شود که دیگر کمتر دچار گرسنگی شویم.
 از طرفی می‌دانیم که  حجم معده نیز کاهش پیدا می کند و این خود دلیل و حجت ای دیگر برای کم شدن وعده های غذایی و اشتها می باشد.
 از طرفی یکی از فواید مهم دیگر روش جراحی اسلیو معده این نکته می باشد که در روش جراحی سیب معده هیچ گونه مشکلی برای دستگاه گوارش ما مانند روده ها و قسمت های  مختلف مری ایجاد نمی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها