به دلیل فرسوده بودن سیستم تصفیه شهری، در بسیاری از مناطق آب لوله کشی کیفیت مناسبی ندارد. به همین علت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در این مناطق بسیار ضروری می باشد.
کد خبر: ۱۳۰۵۶۶۸

بدن ما روزانه به حداقل 8 لیوان آب نیاز دارد و سلامت و کیفیت آب به طور مستقیم با سلامت بدن ما ارتباط دارد. دستگاه آب تصفیه با استفاده از چندین فیلتر در مراحل مختلف آب را تصفیه می کند و آلودگی های آن را از بین می برد.

در ادامه به فواید خرید دستگاه آب تصفیه کن بیشتر می پردازیم و راهنمای خرید آب تصفیه کن را بررسی و شما را برای خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب خانگی از وارد کننده راهنمایی خواهیم کرد.

فواید خرید دستگاه آب تصفیه کن

آب آلوده برای بدن انسان به ویژه خردسالان بسیار خطرناک می باشد. با رشد جمعیت و شهر نشینی میزان آلودگی های آب از طریق فاضلاب های صنعتی و خانگی و انسانی بیشتر شده است و قدیمی بودن انشعابات و لوله های آب نیز مواد آلوده ی زیادی را به آب اضافه می کند.

علاوه بر این استفاده از کلر که در تمامی دنیا یک روش رایج برای از بین بردن آلودگی های آب است نیز به گفته متخصصان و کارشناسان خطرناک می باشد.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب و فیلتر های آن کلیه املاح مضر، مواد شیمیایی، کلر، نیترات و آلودگی های میکروبی از بین می رود.

خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب خانگی از واردکننده

در بسیاری از مناطق که آب شور دارند نیز به عنوان آب شیرین کن می توان از آن استفاده کرد. جلوگیری از بیماری های کلیوی و کبدی، مشکلات قلبی و عروقی، بیماری های عفونی و کاهش خطر ابتلا به سرطان معده از فواید خرید دستگاه آب تصفیه کن می باشد.

آب تصفیه شده به داشتن پوستی سالم به شما کمک می کند و در حفظ و سلامت عضلات و مفاصل بدن بسیار مفید است.

با استفاده از دستگاه های اسمز معکوس، املاح و مواد مضر آب تا 99 درصد کاهش می یابد و حتی ریزترین ذرات معلق آب نیز تصفیه و حذف می شوند که در سیستم تصفیه شهری این کار انجام نمی شود.

دستگاه تصفیه آب قلیایی نیز علاوه بر تصفیه کامل آب، مواد معدنی مفید را به آب برمی گرداند.

آب قلیایی بسیار مفید برای بدن است و خواص ضد سرطانی دارد و در شادابی پوست و موی انسان بسیار تاثیر گذار و مفید می باشد.

بنابراین با داشتن یک دستگاه تصفیه آب خانگی، هم از خطرات آب آلوده دوری می کنید و هم از فواید آب تصفیه شده بهره مند می شوید.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

به دلیل وجود برند های تقلبی و متفرقه، در هنگام خرید به برند دستگاه دقت کنید. برای اطمینان از اصالت دستگاه، مراجعه به شرکت ها و نمایندگی های دستگاه تصفیه آب بهترین گزینه است.

دستگاه های تصفیه آب خانگی انواع مختلفی دارند. مثلا دستگاه های شش مرحله ای و قلیایی کننده ی آب برای مناطقی که سختی آب زیادی دارند مناسب است و از فواید آب قلیایی نیز می توانند استفاده کنند.

همچنین اگر آب شور دارید این دستگاه برای شما مناسب می باشد. دستگاه ها یUV یا فرابنفش نیز موجودات زنده آب را تا 99.9 درصد از بین می برد و برای مناطقی توصیه می شود که دارای آلودگی میکروبی زیادی هستند.

نوع دیگری از دستگاه های تصفیه آب، اولترا فیلتراسیون است که چون برقی نیستند و فرایند ساده تری دارند، بسیار ارزان تر از دستگاه های دیگر می باشند.

اگر آب شما رسوبات زیادی دارد و سختی آب کمی دارید این دستگاه مناسب شماست. بنابراین با توجه به نوع آب و منطقه ای که زندگی می کنید دستگاه خود را انتخاب نمایید.

در هنگام خرید به علائم استاندارد دستگاه توجه کنید. استاندارد های FDA,NSF,CE,QW از جمله تاییدیه هایی هستند که یک دستگاه اورجینال دارد.

خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب خانگی از واردکننده

دستگاه تصفیه آب معتبر دارای بدنه و جنس محکمی می باشد و عموما از جنس پلیمری است.

تمام قطعات آن باید دارای یک برند یکسان باشد و نام برند به صورت برجسته روی دستگاه حک شده باشد.

قبل از خرید از ضمانت دستگاه مطمئن شوید. بدیهی است که با خرید از نمایندگی دستگاه تصفیه آب، دستگاه شما ضمانت خواهد شد و شرکت این تعهد را می دهد تا در صورت خرابی و ایجاد مشکل، می تواند آن را بدون هیچ هزیه ای برطرف نماید. همچنین با ارائه خدمات پس از فروش کارهایی نظیر تعویض فیلتر ها نیز به عهده ی نمایندگی می باشد.

شرکت های وارد کننده و نمایندگی های معتبر محصولات خود را با قیمت مناسب تری به فروش می رسانند و هیچ نوع برند متفرقه ای را به شما ارائه نخواهد داد.

این نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب به شما کمک می کند تا راحت تر برای انتخاب دستگاه منزل و یا محل کارتان تصمیم بگیرید.

نمایندگی تصفیه آب راد گستر نوین

شرکت راد گستر نوین وارد کننده و نمایندگی معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری می باشد. این شرکت انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شما می توانید برای تهیه دستگاه خود با تماس با مشاوران و پشتیبانی شرکت از آن ها مشاوره بگیرید. برای رفاه بیشتر مشتریان عزیز، امکان خرید آنلاین نیز از طریق سایت شرکت راد گستر نوین فراهم شده است تا در هر زمان که خواستید با مراجعه به آن از محصولات این شرکت و قیمت آن ها اطلاع کسب نمایید و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

خرید مستقیم دستگاه تصفیه آب خانگی از واردکننده

لازم به ذکر است که ارسال و نصب دستگاه از طرف شرکت بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای خوهد بود. شرایط پرداخت برای جلب رضایت و راحتی شما هم نقدی و هم اقساطی می باشد و می توانید از تخفیفات ویژه ای که شرکت ارائه می دهد نیز با مراجعه به سایت آگاه شوید و از آن استفاده کنید.

تسویه حساب بعد از ارسال و نصب دستگاه و تحویل کارت گارانتی یک ساله ی طلایی شرکت به شما خواهد بود. کیفیت آب تصفیه شده دستگاه نیز در حضور شما توسط تکنسین تست می شود.

شرکت راد گستر نوین بهترین و بزرگ ترین مارک های تایوانی در دنیا از جمله سافت واتر، آکوا پرو و سی سی کا را به صورت مستقیم به مشتریان به فروش می رساند و بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب را ارائه می دهد.

با خرید از نمایندگی تصفیه آب راد گستر نوین، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی را داشته باشید و از بیماری ها و خطرات آب آلوده اجتناب کنید و از فواید بسیار زیاد آب تصفیه شده بهره مند شوید و همواره آبی سالم و گوارا بیاشامید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها