مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه:

برای پیک احتمالی کرونا آماده‌ایم اما مردم رعایت کنند

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از آمادگی کامل برای شیوع احتمالی پیک بیماری کرونا خبر داد و گفت: مهمترین نکته همکاری مردم و رعایت کامل همه پروتکل‌های بهداشتی است.
کد خبر: ۱۳۰۶۷۶۸

فاطمه کمانی

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه ، دکتر میثم حجتی‌پور با بیان اینکه پیک‌های قبلی بیماری باعث شده حوزه درمان تامین اجتماعی آماده‌تر از قبل باشد، عنوان داشت: خوشبختانه هم اکنون هیچ مشکل خاصی از نظر دارو و تجهیزات نداریم.
برای پیک احتمالی کرونا آماده‌ایم اما مردم باید رعایت کنند
وی اضافه کرد: اکنون داروی مورد نیاز بیماران به طور کامل در بیمارستان قابل تهیه است و مشکلی در این زمینه نداریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تهیه دو‌ دستگاه اکسیژن ساز برای هر دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه (س)، تاکید کرد: اگرچه بیمارستان حضرت معصومه عمدتا برای مادران است و پذیرش بیمار کرونا در آن نداریم اما بخش ایزوله در این بیمارستان برای مادران که ممکن است درگیر کرونا باشند در نظر گرفته شده است.


حجتی‌پور از اختصاص ۵۰ تخت بیمارستان شهدا برای بیماران کرونا هم یاد کرد و با بیان اینکه فعلا که شدت بیماری در استان زیاد نیست استفاده چندانی از این تخت‌ها صورت نمی‌گیرد، خاطرنشان ساخت: در شرایط حاد این امکان را داریم که ۱۱۰ تخت از بیمارستان شهدا را اختصاص دهیم.

وی یادآور شد: آمادگی حوزه درمان تامین اجتماعی به این معنا نیست که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مهمترین نکته درباره بیماری کرونا پیشگیری است چون این بیماری هیچ درمان خاصی و قطعی ندارد.

به گفته مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه، اگر مردم رعایت نکنند کادر درمان که سرمایه‌ و در خط مقدم مقابله با بیماری هستند دچار چالش جدی خواهند شد.


حجتی‌پور در ادامه از پذیرش بیش از ۱۵۰۰ بیمار کرونا در بیمارستان شهدا از ابتدای شیوع این بیماری در استان تا کنون خبر داد و گفت: بیش از ۲۰ هزار بیمار مشکوک و یا دارای علائم نیز تا کنون به این بیمارستان مراجعه کردند .

وی افزود: همچنین تا کنون ۱۴ هزار مورد سیتی اسکن نیز از افراد مشکوک صورت گرفته که رقم قابل توجهی است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها