زن جوان و پسر مورد علاقه‌اش، برای کینه و سرقت، جنایتی هولناک را در شرق تهران رقم زدند. آنها با اجیر کردن قاتلی، سه عضو خانواده زن جوان را کشتندو جسد دختر ۲۰ساله را در بشکه اسید انداختند.
کد خبر: ۱۳۰۶۲۲۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، ۱۵دقیقه بامداد  چهارشنبه سیزدهم اسفند امسال مرد جوانی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران آمد و گفت: در بازار موبایل کار می‌کنم و با خانواده‌ای در رفت و آمد بودم. چند روز پیش به آپارتمانشان رفتم که در خانه باز بود. بوی نامطبوعی در محل منتشر شده بود، اما کسی خانه  نبود. جسد زن ۴۲ساله صاحبخانه و شوهر جوانش در حمام  افتاده بود. به نظر می‌رسید چند روزی از مرگ آنها گذشته است. در پذیرایی خانه یک بشکه پر از اسید بود که جمجمه و کتف انسان داخل آن بود. با دیدن این صحنه ترسیدم و از آنجا فرار کردم. بعداز چند روز تصمیم گرفتم به پلیس اطلاع دهم و نمی‌دانم  چه کسی این بلا را سرشان آورده است. وسایل خانه‌شان انگار سرقت شده بود.
 
جزئیات هولناک‌ترین جنایت خانوادگی سال
پس از گزارش این جنایت هولناک، ماموران همراه بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران به محل جنایت در طبقه پنجم ساختمانی در بلوار ابوذر، خیابان وحدت تهران اعزام شدند. در خانه را که بازکردند، طلاهایی روی زمین افتاده بود  و بیشتر اثاثیه خانه سرقت شده بود.
جسد زوجی در حمام بود و به نظر می‌رسید جسد حل شده در بشکه اسید متعلق به یک زن باشد. تیم پزشکی قانونی اعلام کرد حدود ۴۰روز از مرگشان می‌گذرد. در تحقیقات از همسایه‌ها مشخص شد، این زوج دو دختر ۲۰ و
۲۴ ساله داشتند. دو خودروی گران‌قیمت مادر خانواده نیز در پارکینگ نبود که دستور توقیف خودروها صادرشد. در جریان تحقیقات معلوم شد جسد داخل ظرف اسید متعلق به دختر ۲۰ساله خانواده بوده است.

ردپای  دختر خانواده در قتل
همچنین معلوم شد دختر ۲۴ساله ناپدید شده با مادرش اختلاف و درگیری داشته که او به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و بعداز ظهر چهارشنبه بازداشت شد. بعد از ضد و نقیض گویی‌های فراوان اعتراف کرد و گفت: سال‌ها قبل والدینم جدا شدند. من با پدرم زندگی می‌کردم و خواهرم پیش مادرم بود. مادرم بعد از مدتی با مرد دیگری ازدواج کرد. من هم ازدواج کردم اما به خاطر اختلافاتی که با شوهرم داشتم از او جدا شدم و دادگاه حضانت بچه‌مان را به پدرش داد. بعد از طلاق پیش مادرم رفتم اما با او اختلاف داشتم و مدام بحث می‌کردیم. از مادرم کینه به دل گرفته بودم. چندی قبل باپسری ۱۹ساله در پارک آشنا شدم و او به خانه‌مان در رفت و آمد بود. او می‌گفت بهتر است اموال مادرت را سرقت کنیم. پیشنهادش را قبول کردم اما شرط گذاشتم مادرم را هم به قتل برساند. دو ماه قبل نقشه قتل را طراحی و بعد از ۲۰روز اجرا کردیم. پسر مورد علاقه‌ام قاتلی را با وعده پول اجیر کرد و او سه عضو خانواده‌ام را کشت.
 با اعتراف وی، پسرمورد علاقه این دختر نیز بازداشت و گفته‌های او را تایید کرد.  معلوم شد برخی اموال را فروخته و بخشی را نگه‌داشته‌است. اما هنوز پولی به قاتل اجیر شده نداده‌است. خودروهای گران‌قیمت سرقتی هم در پارکینگ  عمومی کشف شد.

اعتراف به جنایت هولناک
درادامه  قاتل ۲۱ساله  نیز بازداشت شد و در مواجهه حضوری با دو همدستش گفت: دختر و پسر جوان به من وعده دادند اگر اعضای خانواده آن دختر را بکشم ۳۰۰میلیون تومان می‌دهندکه قبول  کردم. طبق نقشه، شب جنایت، آنها مهمان خانه قربانیان بودند. پسر جوان از بیرون غذا خرید و داروی خواب‌آور روی آن ریخت. وقتی اعضای این خانواده به خواب رفتند، در را باز کردند و من وارد شدم. مشروب خورده و مست شدم. حدود ساعت یک بامداد جنایت‌هایم را آغاز کردم. ابتدا سراغ دختر ۲۰ساله که روی کاناپه خوابیده بود، رفتم. متادون و داروی بیهوشی به خوردش دادم. بیدار شد و تقلا می‌کرد از دستم رها شود. سیم شارژر تلفن همراه را دور گردنش انداخته و خفه‌اش کردم. جسدش را به اتاقی بردم و مخفی شدم. تا ساعت هفت صبح صبر کردم. ناپدری دختر جوان ساعت هفت صبح سرکار می‌رفت. دختر جوان، بین ناپدری و مادرش دعوایی راه انداخت و بعد ناپدری‌اش را برای آرام کردن به اتاقی که من مخفی شده بودم، آورد. با جام کریستالی ضربه‌ای به سرش زدم که جان باخت. بعد سراغ مادر خانواده رفتم که روی کاناپه دراز کشیده بود. با جام ضربه‌ای هم به سر او زدم و جانش را گرفتم. جسد او و شوهرش را به حمام بردم و آنجا انداختم. در این چند وقت همدستانم به آن خانه در رفت و آمد بودند و اموال و اثاثیه، پول، طلا و اموال قیمتی و خودروها را سرقت کردند. مانده  بودیم با جسدها چه کنیم که قرارشد آنها را در بشکه اسید حل کنیم.  اول جسد دختر ۲۰ساله را در اسید انداختم تا حل شد. اما دو جسد دیگر در این مدت متورم شده و نتوانستم آنها را داخل بشکه بیندازم.
 حبیب ا... صادقی،  بازپرس شعبه  چهارم دادسرای جنایی تهران  با تایید این خبر به جام‌جم گفت: برای مرد اجیر شده که مرتکب سه فقره قتل شده به اتهام مباشرت در سه‌فقره قتل عمدی، جنایت بر میت و مشارکت در سرقت بازداشت موقت صادر شد. همچنین دختر مقتول و دوست پسر او به اتهام مشارکت در  قتل‌ها و مشارکت در سرقت بازداشت شدند. دستور کشف  اموال سرقتی نیز صادر شد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها