مصادره به مطلوب توهین به رئیس‌جمهوری

اصول و مبانی انقلاب روشن و واضح است و انقلاب پای اصول، معنویت و اخلاق ایستاده است بنابراین در قاموس انقلاب توهین به رئیس‌ جمهوری قانونی کشور محکوم است و به‌این‌ترتیب حواشی به‌وجود آمده در راهپیمایی ۲۲بهمن دلخراش و تلخ و با هر نگاه سیاسی محکوم بوده و جای توجیهی ندارد.
کد خبر: ۱۳۰۴۱۳۰

در این ماجرا اشکال کار این است جریانات سیاسی که در سال‌های اخیر کارنامه موفق و دستاوردی نداشتند از این حاشیه‌های به‌وجود آمده استفاده کرده و آن را مصادره به مطلوب می‌کنند و در مقابل، جریان انقلابی را مورد هجمه قرار می‌دهند بنابراین نباید چنین اجازه‌ای داده‌شده و این‌گونه اقدامات به‌نام جریان انقلابی نوشته شود.

بر همین اساس نیز باید هر فردی که اقدام به توهین کرده، پاسخگو باشد و با وی در همان سطح برخورد شود.

متاسفانه امروز بعضی جریانات برای فرار از پاسخگویی درباره عملکرد خود، حواشی به‌وجود آمده را به‌عنوان دستاویزی برای حمله به جریان رقیب قرار داده‌اند.

رهبری همواره تأکید بر گسترش ادب اسلامی در جامعه دارند، بنابراین چنین حواشی ارتباطی با جریان انقلابی ندارد و باید با شفافیت با این رفتار برخورد شود تا به سوءاستفاده برخی جریان‌های سیاسی در کشور منجر نشود.

از سوی دیگر هر عقل سلیمی می‌داند چنین رفتاری باعث بدنامی عاملان و مظلوم‌نمایی و فرار از پاسخگویی برخی جریان‌ها می‌شود، بنابراین نسبت دادن این‌گونه رفتار به جریان انقلابی، هیچ محلی از اعراب ندارد.

حسام‌الدین برومند - تحلیلگر مسائل سیاسی / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها