مدیر مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

انسداد ۱۲ جاده / تردد روان خودرو در جاده‌ها

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

11 جاده مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با بیان اینکه محور کندوان تا ساعت 17 امروز مسدود است، از بروز ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران و محور شهریار- تهران محدوده زرنان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۳۸۱۹

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2300 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و حدود 800 دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

11 جاده کشور مسدود است

وی بیان کرد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور گنج نامه-تویسرکان، محور شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور تصریح کرد: همچنین محور سروآباد-پاوه، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110 و محور فرعی شمشک-دیزین به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ثبت 225 هزار تردد در آزادراه ‌کرج-تهران-کرج در یک شبانه روز

محرابی‌نیا بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 115 هزار تردد، آزادراه ‌کرج-قزوین با 115 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج‌ با 110 هزار تردد ثبت شد.

ثبت بیشترین تردد جاد‌ه‌ای بین ساعات 17 تا 18

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2296 دستگاه ترددشمار فعال در جاده‌ها، نسبت به روز قبل 8.7 درصد افزایش نشان می‌‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 17.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد جاده چالوس تا ساعت 17 امروز‌

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور یادآور شد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن تا روز 12 اسفند ماه 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر بین کیلومتر 5 تا 15 مسدوداست و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

تردد روان در جاده‌های تهران-شمال

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر تردد در محورهای فیروزکوه و هراز همچنین آزادراه تهران-شمال، آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

‌وی بیان کرد: در‌ محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

ترافیک در آزادراه قزوین-تهران و محور شهریار - تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده زرنان خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها