مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

11 جاده مسدود است

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور:

11 جاده مسدودند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور گفت: هم اکنون در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت بارش باران داریم.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۹۵

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

‌آزادراه ‌کرج-تهران پرترددترین جاده کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 115 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 107 هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با 95 هزار تردد ثبت شد.

انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور افزود: در حال حاضر جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

محرابی نیا بیان کرد: همچنین محور شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، محور فرعی شمشک-دیزین، محور وازک-بلده در مازندران، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور سروآباد-پاوه و محور گنج نامه-تویسرکان، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

تردد روان در جاده های شمال و ترافیک در مسیر آزادراهی بین کرج و قزوین

وی تصریح کرد: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پل فردیس تا مهرویلا و محدوده ماموت از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده های ماموت، مهرویلا و حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - ساوه حدفاصل احمدآباد تا اکبرآباد خبر داد.

برف و باران در جاده های تهران-شمال

محرابی نیا افزود: هم اکنون در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و آزادراه تهران - شمال بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی و بارش باران در برخی از محورهای استان های خوزستان، ایلام، لرستان و سمنان خبر داد.

محرابی نیا با اشاره به بارش برف در برخی جاده ها و ضرورت احتیاط در رانندگی، تأکید کرد: مردم از سفر غیر ضروری پرهیز کنند همچنین راننده های محورهای برف خیر و کوهستانی حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

کاهش 4.5 درصدی ترافیک جاده‌ ها در شبانه‌روز گذشته‌

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2281 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 4.5 درصد کاهش نشان می‌دهد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.2 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها