پرونده‌هایی که با کشف اسکلت و بقایای پیکر گمشدگان، رازگشایی شدند

معماهای استخوانی

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: با توجه به شواهد موجود، غرق شدن جوان کرمانشاهی در سد سلیمان‌شاه شهرستان سنقر و کلیایی قطعی نیست.
کد خبر: ۱۳۰۳۶۲۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، غلامرضا مرتضوی شامگاه امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر غرق شدن یک جوان در سد سلیمان‌شاه سنقر و کلیایی اظهار کرد: دانشجوی ۲۷ ساله کرمانشاهی روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ماه بر اثر مسائل خانوادگی منزل را ترک کرده است.

غرق شدن جوان کرمانشاهی در سد سلیمان‌شاه قطعی نیست

وی افزود: متأسفانه از روز پنج شنبه هیچ خبری از این جوان به خانواده وی نرسیده و آن‌ها این مسئله را با پلیس در میان گذاشتند.

 

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: پس از جستجو در وسایل این جوان برای پیدا کردن سرنخی از وی مطلبی مبنی بر اقدام به خودکشی در سد سلیمان‌شاه در رایانه شخصی وی توجه جوان خانواده را جلب کرد.

 

مرتضوی افزود: پس از اطلاع به فرماندهی انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی جستجوها شروع شده اما غرق شدن جوان ۲۷ ساله کرمانشاهی در سد سلیمان‌شاه در حد فرضیه بوده و تاکنون سرنخی از این حادثه به دست نیامده است.

 

وی ادامه داد: تحقیقات برای پیدا شدن این جوان ادامه داشته و در صورت پیدا شدن هرگونه سر نخی، اطلاعات در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها