زن ایرانی مقیم انگلیس، با نقشه پیشکارش و همسر او، طعمه دزدان کیف‌ قاپ قرار گرفت.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، چند روز پیش زنی با حضور در پلیس آگاهی تهران شکایت کرد که بعد از خروج از مغازه فروش تلفن‌همراه در شمال تهران دو مرد که صورت‌هایشان را پوشانده و ترک موتورسیکلتی بودند به او حمله‌ور شده و کیفش را قاپیده‌اند.

مشخص شد او ایرانی مقیم انگلستان بوده و برای انجام کارهایش به ایران سفر کرده و آن روز با زنی که پیشکارش بوده، از مغازه بیرون آمده بودند که هدف سارقان قرار گرفته و آنها کیفش را که درآن دو گوشی تلفن‌همراه، پول، طلا، دلار، سکه و جواهر به ارزش ۴۰۰میلیون تومان بوده را سرقت کردند.

در ادامه ماموران دوربین مداربسته محل سرقت را بازبینی کردندکه مشخص شد، سارقان موتورسوار فقط کیف شاکی را برده‌اند و ازپیشکار او سرقت نکرده‌اند. این درحالی بود که فیلم این دزدی خشن میان کاربران فضای مجازی دست به دست شده و باعث ترس و وحشت شده بود.

در ادامه پیشکار مالباخته برای تحقیقات به پلیس آگاهی احضار شد و بعد از ضد و نقیض‌گویی‌های مختلف اعتراف کرد با همدستی شوهرش نقشه این سرقت را اجرا کرده‌اند.

این زن در تشریح ماجرا گفت: شاکی مقیم انگلستان بود. از طریق دوستم با او آشنا شدم. من و همسرم به عنوان پیشکار، زمانی که به ایران می‌آمد به کارهایش رسیدگی می‌کردیم. حتی من کارهای خانه‌اش را انجام می‌دادم. او حقوق خوبی به ما نمی‌داد. با همسرم نقشه کشیدیم از او سرقت کنیم. روز سرقت من و شاکی برای ریجستری تلفن‌ همراه به مغازه‌ای رفتیم که بعد از بیرون آمدن از آنجا با اشاره من، دوستان همسرم نقشه سرقت را اجرا کردند. قرار بود کیف مرا هم سرقت کنند که از ترس فرار کردند. همین باعث شد پلیس به من شک کند و روز بعد به عنوان مظنون بازداشت شدم و اعتراف کردم.

نقشه پیشکار برای سرقت از زن مقیم انگلیس (+عکس)


با اعتراف این زن، ابتدا شوهر او و در تحقیقات بعدی دو سارق فراری که دوستان وی بودند، شناسایی و بازداشت شدند.

سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: برای چهار متهم پرونده قرار قانونی صادر شد و تحقیقات پلیسی از آنها برای رازگشایی از دیگر سرقت‌ های احتمالی‌شان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها