به گزارش جام جم آنلاین، ساختار یونی بادی جدید این خودرو به اندازه مدلهای پیشین دیفندر سرسخت به نظر نمیرسید.
ریچارد هموند جزو افرادی است که هنوز متقاعد نشده نسل جدید این خودرو لیاقت نشان دیفندر را داشته باشد.
اما به نظر شما نسل جدید دیفندر در مقایسه با نسلهای پیشین تواناییهای کمتری دارد؟ خب با دیدن ویدئوی زیر خواهید فهمید که اینگونه نیست.
همانگونه که مشاهده میکنید یک دستگاه لندروور دیفندر جدید در حال تلاش برای کشیدن تریلری است که گیر کرده و درعینحال ۶ لندروور دیگر را نیز حمل میکند.
استافورد لندروور که یکی از نمایندگیهای این خودروساز در بریتانیاست مالک این کامیون بوده و ظاهراً شاهد گیر کردن آن در یخ بوده و اینجاست که دیفندر برای نجات کامیون وارد عمل شده و با سربلندی از مأموریت خارج میشود.
علیرغم چالشهای موجود در ثانیههای ابتدایی که کاملاً قابلدرک است، دیفندر ۱۱۰ یاد شده تواناییهای خود در کشیدن محمولههای سنگین را اثبات میکند.
اگرچه مطمئن نیستیم که چه چیزی باعث شده دیفندر ۱۱۰ چنین عملکردی داشته باشد اما به جرات میتوان گفت پیشرانه ۳ لیتری دیزلی مدل D300 که قدرت ۲۹۶ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری تولید میکند یکی از فاکتورهای اصلی در تحقق چنین عملی میباشد.
انتقادات طرفداران از دیفندر جدید قابلدرک است اما نمیتوان این حقیقت را نادیده گرفت که نسل جدید این خودرو علیرغم فاصله گرفتن از ریشههای سنتی خود تواناییهای زیادی را ارائه میکند.
منبع: پدال
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در استودیوی «جامپلاس» میزبان دکتر اسفندیار معتمدی، استاد نامدار فیزیک و مولف کتب درسی بودیم
سیر تا پیاز حواشی کشتی در گفتوگوی اختصاصی «جامجم» با عباس جدیدی مطرح شد
حسن فضلا...، نماینده پارلمان لبنان در گفتوگو با جامجم:
دختر خانواده: اگر مادر نبود، پدرم فرهنگ جولایی نمیشد