مراکز ترک اعتیاد وی‌آی‌پی با استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بازی‌های رایانه‌ای و کادردرمانی که آنها را مجرب‌ترین می‌نامند از معتادان پذیرایی می‌کنند

قرنطینه لاکچری در مراکز ترک اعتیاد!

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اعلام کرد:

جلوگیری از ورود ۹۰۰ تن مواد مخدر به بازار مصرف

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: تا به امروز نزدیک به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کشف و از ورود این میزان مواد مخدر به بازار مصرف جلوگیری شده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۴۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، سردار مجید کریمی روز سه شنبه در مراسم افتتاح سراسری مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در ٢٤ استان با بیان اینکه اعتیاد مهم ترین آسیب اجتماعی در کشور است، افزود: در گذشته بیشتر عرصه مبارزه با مواد مخدر را موضوعات قهری و برخوردهای پلیسی می دیدند اما این روزها شاهد هستیم در همه عرصه ها از پیشگیری تا درمان و صیانت، دستگاه های مختلف سهم خود را ایفا می کنند و نقش موثر پررنگی در مبارزه با این بلیه شوم دارند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر به عنوان اولین وظیفه ای که به عهده دارد برخورد با قاچاق و ورود مواد مخدر است که از نقطه صفر مرزی شروع می شود و تا داخل شهرها و جاده های مواصلاتی ادامه پیدا می کند. امروز نزدیک به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر توسط غیورمردان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی کشف شده و این موضوع از آنجا اهمیت دارد که این ۹۰۰ هزار کیلوگرم از ورود آن به بازار مصرف جلوگیری شده و از اینکه دسترسی به مواد مخدر به سهولت انجام شود، پیشگیری کردیم هرچند که همچنان مشکلاتی را با آن مواجه هستیم و درصدد برطرف کردن نقیصه های موجود با کمک تمام دستگاه ها با حمایت های ستاد مبارزه با مواد مخدر و دولت هستیم.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی اظهار داشت: جمع آوری معتادان همیشه جزء دغدغه ها و مطالبات مردم بوده است که واقعا هم به حق هست. برخی از نقاط شهری متاسفانه به عنوان نقاط آلوده مطرح است که مصرف و توزیع مواد مخدر در این اماکن انجام می شود. با حمایت های قوه قضائیه و پیگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، قانون جدید در دست پیگیری و تدوین است که امیدواریم بعد از تصویب این قانون، بخش زیادی از این مسائل و مشکلات در حوزه معتادان و خرده فروشان مواد مخدر حل خواهد شد.

سردار کریمی افزود: آنچه که به عنوان دغدغه مطرح است و باید توجه بیشتری به آن شود، حمایت از خانواده آسیب دیده ها و بزه دیده است. آنهایی که سرپرست خانواده شان به عنوان مجرم مواد مخدر در زندان به سر می برند یا به عنوان معتاد در گوشه خیابان رها هستند یا در مراکز بهزیستی در حال درمان هستند.

وی تاکید کرد: باید برنامه های ویژه ای برای این خانواده ها در نظر گرفته شود هرچند که سازمان بهزیستی، کارهایی در این زمینه انجام داده است. حرفه آموزی و کارآموزی نیز نقش مهمی در این حوزه دارد و باید برای صیانت بعد از خروج زندان را فکری برای آن کنیم که افرادی که با هزینه های گزاف از بیت المال درمان و پاک می شوند بلافاصله بعد از خروج از اعتیاد به دامان اعتیاد بازنگردند. امیدواریم چهره شهر را پاک کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها