در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر انگلستان منچستر سیتی مقابل نیوکاسل به برتری 2-0 رسید.
کد خبر: ۱۲۹۷۵۹۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، شاگردان پپ گواردیولا بعد از دو پیروزی مقابل ساوتهمپتون و آرسنال، امشب با گل های ایلکای گوندوگان و فران تورس به پیروزی رسید و فاصله با رقیب همشهری را به یک امتیاز کاهش داد. 

 

  برد خانگی منچستر سیتی مقابل نیوکاسل

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روال ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 14، این سیتی بود که روی اولین موقعیت جدی اش به گل رسید. رحیم استرلینگ که درون محوطه جریمه نیوکاسل صاحب توپ شده بود، بعد از به هم ریختن مدافعان حریف، با یک پاس خوب گوندوگان را صاحب موقعیت کرد و این هافبک آلمانی هم با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

برتری سیتی بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 20، چیزی نمانده بود که کوین دی بروین اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش خوب دارلو، دروازه نیوکاسل را نجات داد.

 

در ادامه بازی متعادل تر شد اما در دقیقه 24، سیتی روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد اما ضربه فران تورس نتوانست دارلو را مغلوب کند.

 

بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 35، روی پاس در عمق تورس، دی بروین می توانست گل دوم سیتی را به ثمر برساند اما در موقعیت تک به تک با دارلو، این دروازه بان نیوکاسل بود که بهتر عمل کرد و مانع از گلزنی ستاره بلژیکی شد.

 

در دقایق باقی مانده نیمه اول، هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را نیوکاسل بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 52، به گل تساوی برسند اما واکنش خوب ادرسون، مانع از گلزنی مورفی شد.

 

در مقابل، این منچسترسیتی بود که در دقیقه 52 به گل دوم رسید. برناردو سیلوا بعد از توپ ربایی از حریف، توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد که فرناندز به طور ناقص دفع کرد و این فران تورس بود که توپ برگشتی را به راحتی تبدیل به گل کرد.

 

سیتی خیلی زود می توانست به گل سوم برسد اما سیلوا که روی ارسال کانسلو صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به تیر دروازه کوبید.

 

برتری میزبان ادامه پیدا کرد اما موقعیت های چندانی روی دروازه نیوکاسل ایجاد نشد تا دقیقه 75 که ضربه بلند ادرسون، در سمت دیگر زمین استرلینگ را صاحب موقعیت کرد اما خروج به موقع دارلو، دروازه نیوکاسل را نجات داد.

 

در دقایق پایانی باز هم این سیتی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 2-0 به سود سیتی به پایان رسید.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها