فصل نقل و انتقالات زمستانی اروپا تا چند روز آینده شروع خواهد شد و احتمال جا به جایی‌های جذابی برای بازیکنان در تیم‌های مختلف وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۹۷۵۰۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان ، به نقل از مارکا پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل ۲۰۲۱ فوتبال اروپا تا چند روز آینده آغاز خواهد شد و بدون شک به علت احتمال جدایی بازیکنان بزرگ از تیم هایشان، فصل نقل و انتقالات امسال کمی غیر معمول و غیر منتظره خواهد بود.

 

بزرگترین نقل و انتقالات احتمالی در پنجره زمستانی فوتبال اروپا

 

به ۵ بازیکنی که در بازار نقل و انتقالات ژانویه به احتمال زیاد تیم‌های خود را ترک خواهند کرد اشاره خواهیم کرد.

 

۱. ایسکو

ستاره اسپانیایی رئال مادرید برای بازگشت به روز‌های اوج، نیاز به تغییر شرایط خود دارد. تغییری که می‌تواند در لیگ برتر انگلیس برای او ایجاد شود. تیم‌های آرسنال و اورتون در لیگ جزیره از جدی‌ترین تیم‌های خواستار ایسکو هستند.

 

۲. پل پوگبا

ستاره فرانسوی منچستریونایتد هبچ گاه تمایل خود را برای ترک شیاطین سرخ پنهان نکرده است، اما باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران منچستریونایتد راضی به ترک این تیم توسط پوگبا می‌شوند یا خیر.

رئال مادرید و یوونتوس از مشتریان پل پوگبا برای جذب او هستند.

 

۳. دله آلی

او در این فصل فقط در ۵ بازی از ۲۵ مسابقه تیم تاتنهام به میدان رفته است و به احتمال فراوان این هافبک انگلیسی تاتنهام را به مقصد فرانسه و تیم پاری سن ژرمن‌ ترک کند.

 

۴. ممفیس دپای

مهاجم لیون می‌تواند در نقل و انتقالات ژانویه به رویای خود و انتقال به بارسلونا دست یابد، تیمی که در تابستان نیز به دنبال این مهاجم فرانسوی بود، اما این انتقال صورت نگرفت.

 

۵. آرکادیوش میلیک

ملیک در تمام طول فصل از ترکیب تیم ناپولی کنار گذاشته شده است و همچنین در تابستان قرارداد او با ناپولی به پایان خواهد رسید. به همین دلیل نقل و انتقالات زمستانی فرصت خوبی برای فروش این مهاجم است. از تیم فوتبال اتلتیکو مادرید به عنوان جدی‌ترین مشتری ملیک نام برده می‌شود.

 

6. پاپو گومز

اختلافات کاپیتان آتالانتا و سرمربی این تیم گاسپرینی بالا گرفته و جدایی گومز از آتالانتا قطعی به نظر می‌رسد، میلان و اینتر گزینه های اصلی این بازیکن برای انتقال نامبرده می شود. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها