حوادث سمنان؛ گازگرفتگی

قاتل خاموش جان دو مسافر را گرفت

حوادث اصفهان؛ گازگرفتگی

مونوکسیدکربن ۲۰ نفر را در اصفهان مسموم کرد

بیست نفر در استان اصفهان بامداد روز جمعه با گاز مونوکسیدکربن ناشی از استفاده از ذغال برای گرمایش و خروج لوله بخاری از محل اصلی، مسموم شدند.
کد خبر: ۱۲۹۷۱۱۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز حادثه ویژه مسمومیت ۱۶ نفر از اعضای یک خانواده که در دورهمی خانوادگی در جاده اصفهان - نایین روستای سیدآباد به روشن کردن ذغال برای گرم کردن محیط در بسته اقدام کرده بودند به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
غفور راستین افزود: 2 واحد امدادی و یک اتوبوس آمبولانس از اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
 
مونوکسیدکربن ۲۰ نفر را در اصفهان مسموم کرد
وی بیان کرد: در این حادثه ۱۶ نفر شامل هفت زن، سه مرد، سه دختر بچه و سه پسر بچه مسموم شدند اما هیچ کدام برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و درمان در محل برای همه مسموم شدگان انجام شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان درباره حادثه مسمومیت با co ناشی از خروج لوله بخاری از جای خود در خیابان امام خمینی(ره) خیابان بهارستان غربی در ۵۴ دقیقه بامداد جمعه اظهارداشت: در این حادثه چهار نفر شامل سه زن و یک پسربچه مسموم و توسط یک واحد امدادی به بیمارستان فیض اصفهان منتقل شدند.
براساس آمار مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ مورد مسمومیت با گاز CO در استان به سامانه ۱۱۵ اورژانس گزارش و امدادخواهی شد که از این تعداد ۱۱۴ مورد به اعزام به بیمارستان و ۹۱ مورد به درمان سرپایی در محل انجامید.
۱۰ نفر نیز در این مدت براثر مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها