وسایل و لوازم جانبی افسانه ای فراوانی وجود دارد که می توانند کارهای خاص مربوط به غذا را کمی ساده تر کنند ، اما برخی دیگر احتمالاً صرفه جویی در هزینه و فضای ذخیره سازی شما را ندارند.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۲۳
  • دستگاه نان ساز

به گزارش جام جم آنلاین ،آشپزخانه شما از قبل دستگاه نان سازی داخلی دارد (به آن اجاق گفته می شود). یک نان سریع یا دستور تهیه نان بدون خمیر را که اکنون معروف است ، از جیم لاهی از نانوایی خیابان سالیوان امتحان کنید. مواد تشکیل دهنده اساسی هستند ، تکنیک ساده است و نتیجه آن به یک ماشین تخصصی گران قیمت به اندازه یک کودک کوچک نیاز ندارد.

  • دستگاه پاپ کورن

حتی انجام ریاضیات ارزش این را ندارد که بفهمید برای یک دستگاه پاپ کورن شخصی چه مقدار پاپ کورن می خواهید بخورید تا مقرون به صرفه باشد. در فضای کمد ارزشمند خود صرفه جویی کنید و کیسه ای از جفی پاپ را روی اجاق گاز بریزید ، از مزایای صرفه جویی در هزینه های ظاهر هسته های خام در یک کیسه کاغذی قهوه ای استفاده کنید یا ذرت بو داده مایکروویو بخرید. برای تحت تأثیر قرار دادن اصحاب شب فیلم ، آن را با ادویه هایی که از قبل در کابینت مانند پاپریکا ، پودر کاری یا مخلوط ادویه ایتالیایی وجود دارد ، جاز کنید.

  • کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف

چیزهایی برای کاهش ، استفاده مجدد ، بازیافت وجود دارد ، اما بگذارید کیسه های مواد غذایی قدیمی روی هم انباشته شوند تا زمانی که یک کمد کامل را اشغال کنند ، این یک عادت است که پایان می یابد.

  • بطری های آب

در حالی که هنوز باید برای هشت لیوان در روز تلاش کنید ، برای رسیدن به هدف خود نیازی به یک جعبه بطری آب ندارید. "بطری های آب فضای زیادی را اشغال می كنند و اتلاف زیادی در منابع طبیعی و پول است." درعوض ، روی یک فیلتر خوب و یک قمقمه قابل استفاده مجدد سرمایه گذاری کنید که می توانید قبل از بیرون آمدن از آن پر کنید.

  • لیوان قهوه

یشتر مردم به بیش از شش لیوان نیاز ندارند و با این وجود یك مجموعه لیوان كل قفسه پایین كابینت اصلی را در بیشتر آشپزخانه ها اشغال می كند.

  • چاقوهای کسل کننده

شما یک آشپز آهنین نیستید و بیشتر غذاهایی که در آشپزخانه شلاق می خورید به بیش از یک چاقو احتیاج ندارند. "اکثر سرآشپزهای حرفه ای فقط با سه تا پنج چاقو کنار می آیند." چاقوی خشک کن برای لایه برداری ، لایه برداری و پیرایش و چاقوی دندانه دار برای نان و گوشت معمولاً این کار را انجام می دهد.

  • وسایل آشپزخانه فانتزی

درصورتی که مرتباً از آن استفاده نکنید ، احتمالاً نیازی به آن دستگاه انعقاد انعقاد انبه یا سازنده سوسدیلا بزرگ ندارید. "باز هم ، آشپزهای حرفه ای را در نظر بگیرید." "آنها از ابزار خاصی برای تهیه مارگاریتا ، خرد کردن سیر ، یا مخلوط کردن املت استفاده نمی کنند." چاقو ، چنگال ، قاشق ، یک لیسک ، و یک کفگیر باید این کار را انجام دهند.

  • کتابهای آشپزی

با وجود تعداد زیادی دستور العمل در دسترس آنلاین ، روزهای نیاز به نگه داشتن تپه های کتاب آشپزی با پوشش سخت گذشته است. در حالی که چند مورد برای الهام گرفتن خوب است ، مجموعه کتابهای آشپزی خود را به حداقل برسانید. همچنین مطمئن شوید که از آنها واقعاً استفاده شده است.

یک عکس غذایی خوب گرفته شده می تواند وسوسه انگیز باشد. هنوز هم این بدان معنا نیست که شما باید هر تکه کاغذ را با دستورالعمل کیک ، پای یا ماکارونی که قصد تهیه آن را دارید نگه دارید.

 

"یخچال و فریزر را برای یادآوری های روزانه مانند لیست کارهای فعلی ، فرم هایی که باید امضا یا آدرس دهی شوند یا بلیط های نمایش آینده ذخیره کنید." "قسمت جلوی یخچال فضای بسیار بزرگی است ، و هنگامی که آن را آشفته می کند ، کل آشپزخانه مرتب تر می شود."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها