خواننده پاپ گفت: ما آمادگی خودمان را برای برگزاری کنسرت آنلاین اعلام می‌کنیم ولی باید کسی که دلسوز موسیقی است بیاید و تهیه‌کنندگی کار را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۷۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از هنرآنلاین، امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ درباره فعالیت این روزهای خود  گفت: من این روزها مشغول تولید دو کار جدید هستم، منتها حس و حال ما خوب نیست و کارها کمی سخت پیش می‌رود. امیدوارم این کارها به‌زودی همراه با کلیپ منتشر شود.

وی با اشاره به این که نام یکی از قطعات "دیوار به روی پنجره" است و نام اثر دیگری هنوز مشخص نشده است، عنوان کرد: یکی از آثار قالب احساسی و رمانتیک دارد ولی دیگری قالب اکشن و اکتیو دارد که آن کار را همراه با برادرم خوانده‌ام.

این خواننده ادامه داد: آهنگسازی و تنظیم قطعات را خودم و برادرم بر عهده داریم و در بخش ترانه نیز با خانم منصور میرفتاح همکاری کرده‌ام. در خصوص زمان انتشار نیز باید بگویم ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم که هر چه زودتر آثار را منتشر کنیم.

تاجیک گفت: الآن چند سال است که می‌خواهم تک‌آهنگ‌هایی که خوانده‌ام را تبدیل به آلبوم کنم و حتی برای مجوز آن هم اقدام کرده‌ام، اما اگر هنوز به سرانجام نرسیده که به خاطر تنبلی خودمان نیز بوده است.

وی اذعان کرد: ما آمادگی خودمان را برای برگزاری کنسرت آنلاین اعلام می‌کنیم ولی باید کسی که دلسوز موسیقی است بیاید و تهیه‌کنندگی و اسپانسر این کار را بر عهده بگیرد.

این خواننده در پایان به آسیب‌ هنرمندان موسیقی در شرایط کرونا اشاره کرد و گفت: ما در این مدت بیش از اندازه آسیب دیدیم. بسیاری از قراردادها کنسل شد و برنامه‌ها از بین رفت. در حال حاضر هیچ برنامه‌ای وجود ندارد. من هیچ‌وقت گله‌مند نبودم و الآن هم گله‌مند نیستم. این هم دورانی است که می‌گذرد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها