فارس: رئیس جمهور گفت: چرخه سوخت هستهای در اختیار ملت ایران است و از آن عقب نشینی نخواهد کرد و در هر اجتماعی بر این حق مسلم خود فریاد خواهد زد.
کد خبر: ۱۲۹۱۴۷

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که صبح امروز جمعه در اجتماع پر شور مردم شهرستان خاتم به مرکزیت هرات حاضر شده بود، اظهار داشت: احکام اسلامی به نفع انسان و جامعه انسانی است و اگر جامعهای از صفا و صمیمیت میخواهیم باید احکام الهی را در تمامی مراحل زندگی اجرا کنیم.
وی با بیان این که آنهایی که میخواهند با تهدید و زور سلطه خود را به ملتها تحمیل کنند، بدانند که اشتباه میکنند، تصریح کرد: آنهایی که تصور میکنند میتوانند در مقابل ملت ایران سدی ایجاد کنند، در اشتباه هستند که این اشتباه را 28 سال است تکرار میکنند.
رئیس جمهور تاکید کرد: آنها خیال میکنند میتوانند سیل خروشان و اقیانوس مواج ملت ایران را در مسیر رسیدن به پیشرفت بر قلههای علم سد کنند اما بدانند که در اشتباه هستند.
وی خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: شما 28 سال است که هر روز یک بهانهای برای ما درست میکنید و اکنون میگویید که در ایران آزادی و دموکراسی نیست و ما نگران هستیم که ملت ایران از مسیر صلح آمیز منحرف شود، اما بدانید که همه دنیا از دست شما نگران هستند.
رئیس شورای عالی امنیت ملی مسیر تعالی ملت ایران را رو به جلو و پر شتاب دانست و افزود: چرخه سوخت هستهای در اختیار ملت ایران است و از آن عقب نشینی نخواهد کرد و در هر اجتماعی بر این حق مسلم خود فریاد خواهد زد.
وی همچنین افزود: خیال نکنید با این نشست و برخاستها و جلسات میتوانید خللی در مسیر ملت ایران ایجاد کنید.
احمدی نژاد همچنین سازندگی ایران اسلامی را نیازمند وحدت، همدلی، تلاش و عدالت دانست و تصریح کرد: دولت برای رفع بیکاری و اشتغالزایی تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی را در نظر گرفته که با توجه به استعدادها و تواناییهای جوانان این شهرستان دولت هیچ محدودیتی را برای جذب این تسهیلات قرار نداده است.
رئیس قوه مجریه در پایان با اشاره به جلسه شب گذشته هیئت دولت در استان یزد اظهار داشت: در این جلسه تصمیمات بسیار خوبی از جمله تامین اعتبار برای احداث سد هرات، مطالعه و طراحی و ایجاد یک منطقه نمونه گردشگری، افزایش 140 میلیارد تومان به سهم اشتغالزایی استان یزد، آغاز عملیات گاز رسانی به هرات و مرووست و احداث دو سالن ورزشی مجهز و مجزا برای بانوان و آقایان گرفته شد.
رئیس جمهور در مسیر حرکت زمینی خود به سمت شهرستان خاتم با استقبال پر شور و خود جوش مردم شهرها و روستاهای مسیر قرار گرفت.در روستای هرابرجان مردم این روستا با سر دادن شعارهای انقلابی از رئیس جمهور استقبال کردند. احمدی نژاد نیز در جمع مردم این روستا اظهار داشت: دولت در جلسه دیشب خود طرحهای توسعهای خوبی برای استان یزد به تصویب رساند که با دست پر توان مردم منطقه اجرایی خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها