رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک نفر که به بهانه سرمایه گذاری مبلغی از ۱۵مال باخته ۶۰ملیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۰۷۷۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا ؛سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت:روز شنبه ۸اذرماه مردی به معاونت قضایی ستاد پیشگیری تهران مراجعه و با ارائه برگ دستور قضایی مبنی بر جلب و بازداشت متهم پرونده کلاهبرداری اظهار داشت:متهم از افراد زیادی به بهانه سرمایه گذاری در پروژه های صنعتی کلاهبرداری کرده است.

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند سرمایه گذاری

وی عنوان کرد شاکی در ادامه اظهار داشت :۶میلیارد ریال از سرمایه اش از بستگان و آشنایان خود را به عنوان سرمایه اولیه برای راه اندازی کارخانه صنعتی در اختیار متهم که مردی ۴۱ساله است قرار داده اند و متهم نیز با ارائه اسناد مجهول شامل خرید زمین و تجهیزات صنعتی و غیره اعتماد آنان را جلب کرده و بعد از گرفتن مبالغ به مدت ۴سال متواری شده و هیچ اثری از خود بر جای نگذاشته است.


موقوفه ای افزود : بعضی از ماموران پلیس پیشگیری مسولیت پرونده را بر عهده گرفتند و با شناسایی مخفیگاه وی در حوالی خیابان فاطمی موفق شده متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در باز جویی های اولیه به بیش از ۳۰فقره کلاهبرداری؛ به روش جلب سرمایه اولیه و ارائه اسناد مجعول به سرمایه گذاران اعتراف کرد افزود همچنین وی اظهار داشت مبالغ دریافتی را تبدیل به ملک به نام همسرش کرده است.


رییس پلیس پیشگیری تهران به شهروندان توصیه کرد در انجام سرمایه گذاری های خود دقت بیشتری داشته باشند و از متخصصان این امور که همان وکلا و کارشناسان حقوقی هستند استفاده کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها