چاپ دوم کتاب «طرزفکر اعتیادآور (خودفریبی را درک کنیم)» نوشته «آبراهام تورسکی» روانه بازار کتاب شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۶۷۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی ، اولین بار اعضای انجمن الکلی‌های گمنام متوجه شدند که در معتادان نوعی طرزفکر ناهنجار وجود دارد و اصطلاح «طرزفکر بودار» را برای آن اختراع کردند. طرزفکر اعتیادآور اغلب از نوعی منطق سطحی برخوردار است، به همین دلیل معتاد و اعضای خانواده‌اش ممکن است به راحتی با دلایل نادرست این طرزفکر فریفته شوند.

طرز فکر اعتیادآور و روش های درمان آن

 

دکتر آبراهام توِرسکی در کتاب «طرز فکر اعتیادآور» نشان می‌دهد که چگونه افکار خودفریبنده می‌توانند عزّت نفس فرد را تخریب کنند و پاک ماندن فرد در حال بازپروری را با تهدید مواجه کنند. این ویرایش جدید از اثر باارزش اوّلیه شامل اطلاعات و نتایج تحقیقات جدید است در زمینه افسردگی و بیماری‌های خُلقی، ارتباط میان طرزفکر اعتیادآور و عود، و منشاء اوّلیه افکار اعتیادآور. در نهایت، کتاب طرزفکر اعتیادآور امیدبخش کسانی است که در جست و جوی یک زندگی سالم و پرثمر به بازپروری رو می‌آورند.

دکتر توِرسکی مؤسس و مدیر پزشکی مرکز بازپروری «گیت وی» در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا است. او یک عالم مذهبی، روانپزشک و مشاور اعتیاد به مواد مخدر است که چندین کتاب و مقاله تألیف کرده‌است، از جمله: «کشف خویشتن در حین بازپروری»؛ «من نمی‌خواستم در این خانواده باشم: چگونه روابط میان برادرها و خواهرها، رفتار ما را در بزرگسالی شکل می‌دهند» و «چیزهای خوب کی شروع می‌شوند؟»

این کتاب با قیمت ۳۰هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها قابل دسترسی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها