
به گزارش جام جم آنلاین و به نقل ایسنا ، اخیرا ستاد ملی کرونا مصوباتی در رابطه با اعمال محدودیتهای متناسب با وضعیت و روند کرونا در شهرهای کشور داشت و بعد از آن سازمان اداری و استخدامی با توجه به وضعیت قرمز ، نارنجی و زرد در مناطق مختلف دستور العمل نحوه حضور کارکنان را در دستگاههای مختلف مشخص کرد.
بیشتر بخوانید: مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با موبایل
اما این که در جریان محدودیتهای اعمال شده ، نحوه خدمات دهی شرکتهای بیمه چگونه باشد ، موضوعی است که بیمه مرکزی دستور العمل آن را به شرکتهای بیمه اعلام و ابلاغ کرده است.
براین اساس ، به شرکتهای بیمه اعلام شده با توجه به دستور العمل سازمان اداری و استخدامی لازم است مفاد آن با مقتضیات کاری شرکت بیمه و شبکه خدمات بیمهای منطبق شود.
همچنین تاکید شده اعمال محدودیت ها باید به گونهای ابشد که صدور بیمه نامه و پرداخت خسارات بیمه گذاران و زیان دیدگان بدون هرگونه تعلل و وقفه انجام شود.
از سوی دیگر بیمه مرکزی به شرکت های بیمه تکلیف کرده که با توجه به ضرورت کاهش مراجعات حضوری لازم است تا حد امکان ارائه خدمات بیمهای به صورت الکترونیکی انجام شده و شرکتهای بیمه تمام توان فنی و کارشناسی خود را در این زمینه به کار گیرند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
ابراهیم قاسمپور در گفتوگو با جامجم؛
گفتوگو با دکتر مراد عنادی، مدیرعامل موسسه«جامجم» در آستانه بیست و ششمین سالگرد انتشار این روزنامه