حضور بازیکنان جدید در ترکیب استقلال چهره این تیم در بازی‌های لیگ را به کلی تغییر می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۸۶۳۳۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی، با حضور نفرات جدید ترکیب استقلال مسلماً تغییر می‌کند و حتی می‌توان حدس زد که تا 5، 6 تغییر را هم در ترکیب اصلی تیم محمود فکری شاهد باشیم.

 

  تغییر ترکیب استقلال با اضافه شدن بازیکنان جدید

 

از درون دروازه شروع کنیم که گلر اصلی استقلال رشید مظاهری است و بعید است فکری به این گلر ملی‌پوش که با هزینه زیادی هم جذب شده میدان بدهد، پس این اولین تغییر.

در خط دفاعی قطعاً محمدحسین مرادمند شانس بازی در دفاع میانی را دارد و احتمالاً دفاع وسط اصلی آبی‌ها در لیگ بیستم خواهد بود. در کنار او احتمالاً یکی از نفرات قدیمی‌تر (سیاوش یزدانی، عارف غلامی یا دانشگر) بازی می‌کنند و در راست هم که وریا فیکس است اما در سمت چپ احتمالاً محمد نادری فیکس می‌شود و میلیچ یک خط جلوتر می‌رود. این یعنی به جز گلر، استقلال دو تغییر هم در خط دفاعی‌اش دارد.

در خط میانی هم حضور داریوش شجاعیان (که او را هم به نوعی باید جدید حساب کرد) و مهدی مهدی‌پور محتمل است و باید منتظر نیمکت‌نشین شدن امثال آرش رضاوند و حتی فرشید اسماعیلی که خیلی از دوران اوج دور شده باشیم مگر آنکه اسماعیلی دوباره آماده شود. حتی در خط حمله هم زوج اصلی دیاباته و قایدی هستند و ارسلان که گل خوبی به مس رفسنجان زد احتمالاً باید همان نقش ذخیره طلایی را بازی کند.

ختم کلام اینکه ترکیب اصلی استقلال نسبت به بازی هفته اول می‌تواند حتی تا 6 تغییر هم داشته باشد و نکته مهم اینجاست که در تیم فکری هیچ‌کس از فیکس بودن خود مطمئن نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها