مرگ عزیزان با ما چه می کند؟ 

واکنش افراد به مرگ عزیزانشان 

راه های ثروتمندی زوج های جوان

زوج های جوان اینگونه ثروتمند می شوند

بعضی از زوج های جوان می گویند اول زندگی تا به شرایط عادت کنند و راه و چاه را تشخیص دهند دچار مشکل مالی شدند چرا که از همان ابتدا دانش ثروتمند شدن را نادیده گرفته اند.
کد خبر: ۱۲۸۵۸۳۹

دانش ثروتمند شدن و  اصول پولدارشدن زوج های جوان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نمناک ، زوج های جوان در ابتدای زندگی به دلیل ناآگاهی از یک سری مسائل گاهی بدون برنامه ریزی درآمد خود را صرف هزینه های اضافه می کنند و همین گام های اولیه آغاز از دست دادن سرمایه و قرار گرفتن در شرایط سخت مالی خواهد بود پس برای انکه یک زوج موفق در زندگی مالی باشیم باید از همان ابتدا رسیدگی به دخل و خرج را جدی بگیریم. 

دانش ثروتمند شدن

راه های ساخت ثروت و پولدارشدن زوج های جوان:

داشتن آگاهی از درآمد قدرت پولدارشدن را بالا می برد:

شاید در روزها و ماههای اول ازدواج فکر کنید که نباید در مورد درامد و میزان دریافتی همسرتان سوالی بپرسید در حالی که برای رسیدن به هدف خود در زمینه ساخت ثروت دانستن این نکته اهمیت ویژه ای دارد . شما باید بدانید که حقوق و درامد همسرتان چه قدر است و بر اساس آن هزینه های خود را تنظیم کنید.

زوج های جوان اینگونه ثروتمند می شوند

 برای پولدارشدن با هم هم مسیر باشید:

می دانیم که یک دست صدا ندارد و شما زوجی را نخواهید شناخت که به تنهایی و بدون مشارکت و همکاری همسرش توانسته باشد به یک موفقیت به خصوص در زمینه مالی دست بیابد. پس اگر قرار بر صرفه جویی و ذخیره کردن پول های زندگی است باید این اقدام دوطرفه باشد تا علاوه بر ایجاد انگیزه قدرت را افزایش دهد.

برای آینده برنامه داشته باشید:

طبیعی است که زوجین در میان صحبتهایشان در مورد آرزو و برنامه های خود برای آینده بگویند پس کار سختی نیست که در یک گفتگوی منطقی در مورد آینده مالی زندگی مشترک خود تصمیم بگیرید و برنامه ریزی کنید . زمانی که شما یک هدف به صورت مشترک تعیین می کنید هرکدام از طرفین خود را موظف به تلاش برای محقق ساخت آن می داند.

هزینه های الزامی را مشخص کنید:

 " مت میالر " مشاور کسب ثروت در پورت آنجلس واشنگتن می گوید:بخشی از هزینه های مالی مهم در زندگی مشترک پرداخت قبوض و هزینه های بیمه و درمانی است که نمی توان به هیچ نحو آنها را حذف کرد و برای ذخیره ثروت از آنها استفاده کرد چرا که نه تنها نتیجه بخش نخواهد بود بلکه می تواند با ضرر بیشتری همراه باشد.

در اولین فرصت بدهی ها را پرداخت کنید:

بله درست متوجه شدید ، پرداخت بدهی گامی است برای ساخت ثروت در زندگی مشترک چرا که نگرانی های مربوط به وجود بدهی و افزایش آن به واسطه سودهای بانکی خود عاملی است برای انکه قدرت مدیریت مالی شما کم شود و برنامه ریزی های مالی درست پیش نروند. بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که به داشتن بدهی ها نمی توانید در مسیر ثروتمند شدن درست حرکت کنید و مدام به کاهنده های سرعت و انگیزه در این راه همراه خواهید بود.

20 درصد از درآمد خود را ذخیره کنید:

کنار گذاشتن پول برای شما که هزینه های یک زندگی مشترک را برعهده دارید کار ساده ای نیست اما غیرممکن هم نمی تواند باشد پس با تحمل کمی سختی این توصیه را عملی کنید . " جنیفر بارت" مدیر آموزش سایت مالی Acorns.com در این رابطه می گوید:ذخیره کردن درصدی از درامدتان درحالی که هزینه های زندگی مدام در حال پیدایش هستند کار مشکلی است اما با آغاز این روند و متحمل شدن فشار کم خرج کردن راهی مطئن برای خود خواهید ساخت. شک نکنید و تصور کنید که هر ماه باید و بالاجبار این میزان پول را همانند پرداخت قسط بانک باید کنار بگذارید.

حواستان به خرج های کوچک و بزرگ باشد:

خرید خانه و ماشین شاید بزرگترین خرج و مخارج شما بوده باشد اما آنها در حقیقت به نوعی سرمایه گذاری محسوب می شوند. به گفته " مک گینس " تا حد ممکن قبض های خریدتان را سبک و میزان صرفه جویی مالی خود را افزایش دهید . شاید به نظر غیرمنطقی باشد اما کاهش هزینه های ریز موجب رسیدن به سرمایه هایی بزرگ می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها