محمد نادری با پرسپولیس به توافق نرسید
کد خبر: ۱۲۸۱۸۴۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پارس فوتبال، محمد نادری ، بازیکن فصل گذشته تیم پرسپولیس که تکلیف ادامه حضورش در این تیم نامشخص بود بعد از جلسه دیروز با باشگاه به توافق نرسید تا همچنان تکلیف فصل آینده او نا مشخص باشد.        ستاره ملی پوش پرسپولیس استقلالی می شود؟

نادری پس از ترک باشگاه در حالی که چهره برافروخته ای داشت، ترجیح داد که با خبرنگاران صحبت نکند اما با حفظ آرامش، از آن ها تشکر کرد و گفت که

«چند روزی صبر کنید، اتفاقات خوبی می‌افتد.»

این در حالی است که گزارش های موثق خبرنگاران میدانی حوزه پرسپولیس، از توافق قرمزها با او و حتی تمدید قرارداد نادری با پرسپولیس خبر می‌دادند اما ناگهان اختلاف بر سر یک مسئله جزئی سبب شد تا ماجرای تمدید این مدافع چپ پا، به نقطه صفر برسد.

دقایقی پیش از این که نادری با چهره عصبانی خارج شود و توافق به هم بخورد، عکاس و خبرنگار رسمی باشگاه پرسپولیس هم وارد ساختمان شدند. عموما روال به این شکل است که پس از توافق با بازیکن، آن ها وارد باشگاه می‌شوند تا عکس رسمی را بگیرند و کار تمام شود اما این بار اوضاع ناگهان تغییر یافت.

حالا با این شرایط احتمال دارد نادری که ماندگار شدنش در پرسپولیس قطعی بود، راهی تیم دیگری شود. فعلا او با همان روال قبلی پیش می‌رود؛

«یک کوچولو صبر کنید، بهترین ها رقم می‌خورد.»

او مذاکراتی هم با استقلال داشت و تا آستانه توافق و این انتقال جنجالی پیش رفت ولی در نهایت تصمیم گرفت دیروز مذاکراتش را با سرخپوشان دنبال کند که در نهایت بی‌نتیجه ماند.

محمد نادری بدون توافق از باشگاه پرسپولیس خارج شد و حالا مشخص نیست تکلیف ادامه حضورش در این تیم چه خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها